بلیط هواپیما

روشی آسان برای خرید بلیط هواپیما

بیشتر افرادی که قصد سفر با هواپیما دارند، برای خرید بلیط به آژانس‌های مسافرتی مراجعه می‌کنند. اما انجام مراحل وقت‌گیر این خرید ممکن است زمان و انرژی زیادی از شما بگیرد.

خرید حضوری بلیط هواپیما نیازمند مراجعه به یک آژانس مسافرتی است. اگر محل آژانس از محل اقامت شما دور باشد، حتما باید از وسایل نقلیه‌ استفاده کنید که علاوه بر آلودگی، هزینه‌ای هرچند اندک هم برای‌تان به‌همراه خواهد داشت. از آن‌جا که برای خرید بلیط هواپیما پای آژانس هم به میان آمده، هزینه‌ی تمام‌شده‌ی بلیط به‌احتمال زیاد، بیش از حد معمول خواهد بود. این موضوع را هم در نظر بگیرید که در خرید حضوری تعداد انتخاب‌های شما محدود به مواردی است که کارمند آژانس برای‌تان در نظر می‌گیرد.

تا به‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید با صرف هزینه و زمان کم‌تر، بلیط مناسب‌تان را پیدا کنید؟ روش‌هایی وجود دارد که به کمک آنها می‌توانید به سادگی در هزینه و زمان‌تان صرفه‌جویی کنید.

چگونه در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنیم؟

اولین توصیه ما برای کاهش هزینه‌های پرداختی انتخاب زمان‌های درست است. معولا وسط هفته قیمت بلیط‌ها با توجه به مشغله افراد و کم‌تر شدن سفرها، نسبت به روزهای دیگر پایین‌تر است؛ درحالی که در اواخر هفته وضعیت کاملا برعکس است و به خاطر هم‌زمانی با تعطیلات پایان هفته و افزایش تعداد مسافران، قیمت بلیط بیشتر می‌شود.

فصل بهار به‌ویژه پس از عید نوروز تا ابتدای تابستان و فصل پاییز با توجه به شروع مدارس، زمان‌هایی هستند که در آن‌ها تعداد مسافران به کم‌ترین میزان می‌رسد. از این رو این دو بازه‌ی زمانی، بهترین هنگام برای سفر با هزینه‌ی پایین‌تر است.

دومین توصیه برای کاهش هزینه‌های سفر، استفاده از بلیط‌ چارتر هیپوتریپ و لحظه آخری است که معمولا به خاطر کمبود تعداد مسافران قیمت کم‌تری دارند. این‌ موقعیت‌ها معمولا به شکل پیامک‌های تبلیغاتی برای شما فرستاده می‌شوند. اگر عضو شبکه‌های اجتماعی آژانس‌های مسافرتی باشید یا در خبرنامه‌ی آژانس‌ها و وب‌سایت‌ها عضو شده باشید، می‌توانید پیش از دیگران از وجود چنین موقعیت‌هایی باخبر شوید.

خرید آسان بلیط هواپیما

ورود فناوری به همه‌ی عرصه‌های زندگی، انجام بسیاری از کارها را ساده‌تر و سریع‌تر کرده است. یکی از مهم‌ترین فناوری‌هایی که هر روز فرآیندهای روزمره‌ی زندگی ما را آسان‌تر می کند، فناوری اطلاعات و ارتباطات است. شما تنها با دسترسی به اینترنت و یک کامپیوتر شخصی یا یک دستگاه هوشمند می‌توانید از پشت میز کار یا از اتاق نشیمن‌تان بیشتر فعالیت‌ها یا دادوستدهای‌ روزمره را به ساده‌ترین شکل انجام دهید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما یکی از گزینه‌های آسان برای شروع یک سفر است. لزومی ندارد برای تهیه بلیط رنج ترافیک، آمدوشد، آلودگی هوا، صرف وقت و اختصاص هزینه‌های جانبی را تحمل کنید، به لطف فناوری اطلاعات و ارتباطات، می‌توانید از هر نقطه‌ای در کمال آرامش برای مقصد مورد نظرتان بلیط ارزان هواپیما را آنلاین تهیه کنید.

کافی است به یکی از وب‌سایت‌های معتبر فروش آنلاین بلیط هواپیما مانند هیپوتریپ مراجعه کنید. وجود نماد اعتماد الکترونیک را در وب‌سایت بررسی و پس از باز کردن صفحه خرید آنلاین، اطلاعات فرم خرید را تکمیل کنید و بلیط‌ها را مطابق با درخواست‌تان برای تاریخ و ساعتی که برنامه‌ریزی کرده‌اید، بخرید.

در هیپوتریپ می‌توانید پس از مشخص کردن مبدا و مقصد پرواز بلیط‌های دوسره برای رفت‌وبرگشت را هم‌زمان تهیه کنید. یا اگر مدت اقامت‌تان معلوم نباشد پس از تعیین تاریخ رفت، فقط برای مسیر رفت‌تان بلیط بخرید.

برای وارد کردن تاریخ و زمان پرواز در فرم خرید باید روی تقویمی که در ردیف‌های رفت و برگشت وجود دارد، کلیک کنید و زمان رفت و برگشت‌تان را از روی تقویم انتخاب کنید. این تقویم احتمال بروز اشتباه‌های تایپی را در درج تاریخ کاهش می‌دهد.

در ردیف‌های بعدی این فرم هم باید تعداد مسافران را به همراه گروه سنی آنها (تعداد بزرگ‌سالان، تعداد کودکان و تعداد نوزادان) مشخص کنید. در هیپوتریپ بلیط‌ها از نظر اقتصادی هم دسته‌بندی می‌شوند و شما می‌توانید دسته‌بندی دلخواه‌تان را مشخص کنید. در نهایت پس از کلیک روی کلید جست‌وجوی پرواز، فهرستی از پروازها با جزئیاتی دقیق مانند زمان و تاریخ دقیق رفت و برگشت، ظرفیت پرواز، قیمت و برخی اطلاعات دیگر در صفحه به نمایش در می‌آید.

با انتخاب پرواز مورد نظر و وارد کردن اطلاعات و در نهایت پرداخت آنلاین مبلغ، می‌توانید برای مقصدتان به تعداد مورد نیاز بلیط تهیه کنید. اطلاعات پرواز علاوه بر این‌که قابل چاپ است، معمولا از طریق پیامک اطلاع‌رسانی هم برای خریدار، ارسال می‌شود.

خرید آسان بلیط هواپیما یعنی همین؛ مراجعه به هیپوتریپ و خرید آنلاین بلیط به هر کجا که بخواهید.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کاش صد سال یپیش بود میکندیم میرفتیم راحت اروپا