نامزدهای اسکار 2019 چه زمانی معرفی می‌شوند؟

زمان زیادی تا برگزاری مراسم اسکار 2019 باقی نمانده است اما سینمادوستان چه زمانی از فهرست نامزدهای جایزه اسکار 2019 مطلع خواهند شد؟

اسکار 2019 به زودی از راه می‌رسد و این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که آکادمی اسکار در چند سال اخیر عملکرد قابل توجهی نداشته است. آن‌ها مدتی پیش برای معرفی یک بخش تازه به نام «بهترین فیلم محبوب» با انتقادات فراوانی رو به رو شدند و به اجبار اعلام کردند که باید در مورد این بخش جدید بررسی‌های بیشتری انجام دهند. اخیرا هم آکادمی با معضل انتخاب مجری رو به رو شده و حتی اخباری پیرامون بدون مجری برگزار شدن آن شنیده شود. در دسامبر سال گذشته میلادی، کوین هارت برای اجرای مراسم انتخاب شد اما به دلیل منتشر شدن توئیت‌های قدیمی‌ و شوخی‌هایش علیه همجنسگرایی از این مراسم کناره گیری کرد.

اگر به تاریخ معرفی نامزدهای آکادمی در سال‌های گذشته نگاهی داشته باشیم، بدین معناست که در تاریخ 22 ژانویه 2019 (سه‌شنبه 2 بهمن 1397) باید منتظر اعلام این لیست باشیم. رای گیری برای معرفی نامزدها از 7 ژانویه آغاز شد و در 14 ژانویه به پایان رسید. معمولا آکادمی نتایج را بررسی می‌کند و پس از یک هفته، نامزدهای 24 بخش خود را در تاریخ ذکر شده اعلام می‌کند.

اسکار 2019

مراسم اصلی اسکار 2019 در همان تاریخ همیشگی برگزار می‌شود

سال گذشته به دلیل همزمانی با بازی‌های المپیک زمستانی، مراسم اسکار در تاریخ 4 مارس (13 اسفند 1396) برگزار شد اما امسال به همان تاریخ سنتی خود بازگشته و در 24 ماه فبریه (5 اسفند 1396) اجرا می‌شود. اسکار 2019 به صورت زنده از شبکه ABC پخش خواهد شد و امسال تغییراتی در آن صورت گرفته است؛ از جمله حذف اهدای جایزه به بعضی از بخش‌های فرعی که به صورت یک ویدئوی تدوین شده برای مخاطبان به نمایش گذاشته می‌شود.

همان طور که گفته شد، هنوز مجری این مراسم مشخص نشده و اخیرا اعلام شده است که شاید بازیگران فیلم انتقام جویان اجرای برنامه را بر عهده بگیرند.

شما می‌توانید مراسم اعلام نامزهای اسکار 2019 را به صورت زنده از سایت رسمی آکادمی تماشا کنید اما اگر فرصت تماشای آن را نداشتید ما در گجت نیوز فهرست آن را برای شما منتشر خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. زمان چه زود میگذره ها ۲۰۱۹ هم اومد