ال جی در MWC 2019

ال جی در MWC 2019 از یک گوشی منعطف رونمایی می‌کند

ال جی در MWC 2019 بارسلونا که اسفند ماه برگزار می‌شود، قصد دارد از یک گوشی منعطف پرده برداری کند. اما این گوشی خمیده چگونه خواهد بود؟ در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

CES 2019 همین چند روز پیش بود که به اتمام رسید و حالا تمام توجه‌ها به درهای کنگره جهانی موبایل است که قرار است ماه آینده میلادی در بارسلونا برگزار شود. شیائومی رسما از حضور در این کنگره و میزبانی از یک رویداد خبر داده است، در حالی که هفته‌ی جاری شاهد ارسال دعوتنامه‌های سونی برای حضور در این نمایشگاه بودیم. اما یکی دیگر از بازیگران بزرگ این کنگره، غول گوشی ساز کره‌ای، شرکت ال جی است. گفته می‌شود ال جی در MWC 2019 بارسلونا قصد دارد از یک گوشی هوشمند منعطف پرده برداری کند.

گوشی قابل معرفی ال جی در MWC 2019 متفاوت از گوشی منعطف سامسونگ است

البته ال جی در MWC 2019 قصد ندارد یک دیوایس، مشابه گلکسی اف سامسونگ یا طرح مفهومی هواوی از یک گوشی خمیده را معرفی کند. گفته می‌شود دیوایس قابل رونمایی این کمپانی چیزی شبیه به زد تی ای اکسون ام، اما با حاشیه‌هایی باریک‌تر است که اجازه می‌دهد دو صفحه نمایش به یک صفحه نمایش بزرگ تبدیل شوند. دلیل انتخاب این نوع طراحی و رو نیاوردن به استفاده از یک پنل انعطاف پذیر، مهار هزینه‌ها بوده است. ال جی می‌خواهد این گوشی را همچنان زیر 1000 دلار نگه دارد تا مشتریان مجبور نشوند 2000 دلار برای خرید یک گوشی جدید هزینه کنند.

معاون ریاست شرکت ال جی که در CES شرکت کرده بود، عنوان کرده است که این شرکت برای تغییر فرم ظاهری و حفظ رقابت آماده است. منابع کره‌ای همچنین نشان می‌دهند که این دیوایس جدید از ورودی بدون لمس بهره‌مند است که می‌تواند ژست‌های حرکتی انگشتان کاربر را از فاصله‌ی 20 تا 30 سانتی‌متری تشخیص دهد تا بتواند در هر شرایطی از آن استفاده کند. این فناوری قرار است در گوشی‌های سری G و V‌ ال جی نیز طی سال پیش رو، به کار گرفته شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. محافط صفحه حتما واسه اینم نمیزنن

  2. الجی هم زده تو کار منعطف