تبلت 11 اینچی گلکسی در کنگره جهانی موبایل

 

گردهم آیی های جهانی محفلی بسیار مناسب برای عرض اندام شرکت های مطرح و فضایی استثنایی برای کسب امتیاز در مسابقه نفس گیر فن آوری های نوین است. به همین منظور شرکت سامسونگ الکترونیک کره در تلاش است تا ماه آینده در کنگره جهانی موبایل  (MWC) با تبلت 11.6 اینچی خود که مجهز به پردازنده 2 گیگا هرتزی دو هسته ای است حضور یابد.
عضو جدید خانواده تبلت های سامسونگ دارای صفحه نمایش 2560×1600 پیکسلی، نسبت تصویر 16:10 و ضخامت باریکتر است. به نظر می رسد که پردازنده بکار برده شده در این محصول تراشه Exynos 5250 با سرعت کلاک 2 گیگا هرتز باشد؛ تراشه ای که از پردازنده تمام تبلت های فعلی بسیار قوی تر است.

بنا به اخبار منتشر شده، نمونه های اولیه این تبلت پیشتر در نمایشگاه CES 2012 که ماه گذشته میلادی در لاس وگاس امریکا برگزار شد، به طور محدود در اختیار برخی از متخصصان قرار گرفت. به گفته برخی از این کارشناسان؛ این تبلت از نسخه 4.0 سیستم عامل آندروید (ساندویچ بستنی) بهره می برد و ظاهری به مراتب بزرگتر از سایر تبلت های این شرکت دارد.

گمانه زنی ها حاکی از آن است که این تبلت از فن آوری S-Pen که در تبلت Galaxy Note نیز استفاده شده است بهره می برد. بدین ترتیب یادداشت برداری در این محصول به مراتب ساده تر از قبل خواهد شد. از سوی دیگر پیش بینی می شود که این تبلت با ظرفیت های 16، 32 و حتی 64 گیگا بایتی عرضه شود.

البته تمامی این شایعات هنوز به صورت رسمی از سوی سامسونگ تایید نشده است، ولی خب مشکلی نیست؛ کافی است چند هفته ای صبر کرده و در کنگره جهانی موبایل شاهد این نوزاد تازه وارد چشم بادامی باشیم.

نکته: تاکنون تصویری از این تبلت منتشر نشده است و تصویر موجود در این مقاله شبیه سازی و پیش بینی است که برخی کارشناسان از ظاهر این محصول دارد.

منبع: CNET

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*