آپدیت جدید اسکایپ امکان دریافت اس ام اس را به آن اضافه می‌کند

آپدیت جدید اسکایپ امکان دریافت اس ام اس را به آن اضافه می‌کند

مایکروسافت در حال عرضه یک به روزرسانی بسیار گسترده برای اپلیکیشن اسکایپ (Skype) است قابلیت های بسیاری را به این نرم افزار ارتباط تصویری اضافه می‌کند.

از مهمترین قابلیت‌های اضافه شده به اپلیکیشن اسکایپ، امکان دریافت پیام‌های اس ام اس درون آن استژ البته برای این کار شما به یک شماره‌ی اسکایپ و و راه‌اندازی کالر آیدی نیاز خواهید داشت.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدیدی که در این آپدیت به اسکایپ اضافه شده است، امکان اشتراک فایل‌های وان درایو به صورت مستقیم در مکالمات است و این امکان جدید از طریق یک افزونه امکان‌پذیر می‌شود. برای استفاده از آن لازم است که بر روی آیکون «+» افزونه‌ها در قسمت مکالمات کلیک کنید.

از دیگر ویژگی‌های مهم آپدیت جدید اسکایپ می‌توان به یک پنل جدید مخاطبان اشاره کرد که به کاربران اسکایپ اجازه می‌دهد کنترل بیشتری به دست بیاورند و گزینه‌های کامل‌تری برای سفارشی‌سازی مخاطبان خود در اختیار داشته باشند. شما همچنین در این پنل جدید می‌توانید یک شماره تلفن را به یکی از مخاطبان قبلی خود اضافه کنید و این کار از طریق پروفایل دوستان امکان‌پذیر خواهد بود.

مدیریت مخاطبان در آپدیت جدید اسکایپ آسان‌تر می‌شود

در پنل مکالمات جدید اسکایپ، یک گزینه جدید با نام «افرادی که شما ممکن است آنها را بشناسید» اضافه شده است که مشابه اپ‌های دیگر، به شما افرادی را که ممکن است مشابهاتی با آنها داشته باشید و آنها را از قبل بشناسید پیشنهاد می دهد. همچنین یک میانبر لمسی جدید به کاربران اسکایپ اجازه می‌دهد که یک مکالمه جدید را تنها با فشار دادن آیکون اپلیکیشن به مدت چند ثانیه شروع کنند. در واقع از طریق این قابلیت جدید کاربران اسکایپ می‌توانند به مکالمات اخیر خود رجوع کنند، یک تماس جدید را آغاز کنند و حتی وضعیت آنلاین بودن خود را نیز به سرعت و تنها از طریق لمس آیکون اسکایپ در گوشی هوشمندشان تغییر دهند.

از حیث انتخاب نوع شبکه، حالا اسکایپ به کاربران اجازه می‌دهد که شبکه وای فای و یا سلولار را به انتخاب خود تعیین کند تا زمانی که اپلیکیشن به طور خودکار تصاویر را دانلود می‌کند، نوع شبکه‌ی مورد استفاده مشخص باشد. همچنین می‌توانید انتخاب کنید که این تصاویر اصلا به طور خودکار دانلود نشوند.

قبل از اینکه آپدیت جدید اسکایپ را امتحان کنید، لازم است بدانید که قابلیت دریافت اس ام اس در حال حاضر تنها در ایالات متحده آمریکا امکان‌پذیر است و تعدادی از ویژگی‌های جدید نظیر میانبرهای لمسی اپلیکیشن نیز تنها بر روی گوشی های اندروید قابل استفاده خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. حال نمیکنم باهاش

  2. اس ام اس دیگه کی میده اخه