هواوی

هواوی می‌خواهد بزرگترین تولیدکننده گوشی های هوشمند در جهان باشد

هواوی در مسیر تبدیل شدن به بزرگترین تولید کننده گوشی های هوشمند جهان قرار دارد. طبق آمار به دست آمده، Huawei در سه ماهه سوم سال 2018 بیش از 52 میلیون دستگاه گوشی فروخته است.

با توجه به فروش تعداد 206 میلیون دستگاه از گوشی های هوشمند Huawei در سال 2018، به نظر می‌رسد این شرکت به جایگاه دوم سطح جهانی راضی نیست و هدفی به مراتب بزرگ‌تر را برای خود تعریف کرده است. بر اساس آمار به دست آمده از شرکت بین‌المللی IDC، با فروش 52.2 میلیون دستگاه تنها در سه ماهه سوم سال 2018 تبدیل شدن به بزرگترین تولید کننده گوشی های هوشمند جهان هدفی دور از دسترس برای این شرکت نیست.

افزایش فروش گوشی های بالارده هواوی

یو چنگ دونگ، مدیر عامل شرکت هواوی مدتی پیش در مصاحبه‌ای که در کنفرانس ارتباطات برگزار شد، گفت:

هواوی در چند سال اخیر میزان فروش گوشی‌های بالا رده خود را تا حد زیادی افزایش داده و حتی 10 درصد از سهم بازار گوشی‌های بالای 600 دلار را در 25 کشور دنیا به خود اختصاص داده است. در ضمن نباید این نکته را از قلم انداخت که سهم بازار Huawei از سال 2017 تا کنون همواره روندی رو به رشد داشته است.

در حال حاضر میزان فروش 7.5 میلیون و 17 میلیون دستگاه از آخرین پرچمداران هواوی یعنی سری Huawei Mate 20 و سری Huawei P20 نشان می‌دهد چالش‌های اخیر به وجود آمده برای هواوی در برخی کشورها نه تنها نتوانسته در پیشرفت این برند تاثیر بگذارند، بلکه این ارقام در مقایسه با آمارهای به دست آمده از سال گذشته بالغ بر 1.25 میلیون دستگاه افزایش داشته است. این طور که به نظر می‌رسد Huawei در تلاش است فاصله بین خود و رقبا را کمتر کرده و در نتیجه جایگاه اول جهانی را در پایان سال 2019 به خود اختصاص دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خخخخخخخخخخخخخخ