معرفی فیلم شگفت انگیز (The Prodigy)؛ اطلاعات،تصاویر و بیشتر

در این مطلب به معرفی فیلم شگفت انگیز (The Prodigy)، دومین اثر ترسناک مهم سال 2019 پس از اتاق فرار (Escape Room) پرداخته‌ایم که به زودی اکران می‌شود.

سال 2019 برای ژانر ترسناک با اکران فیلم اتاق فرار خوب آغاز شده و انتظار می‌رود که فیلم شگفت انگیز هم بتواند موفقیت خوبی بدست بیاورد. اتاق فرار با بودجه 9 میلیون دلاری، بیشتر از 75 میلیون دلار در گیشه بدست آورد.

کارگردان: نیکولاس مک کارتی
نویسنده: جف بولر
بازیگران: تیلور شیلینگ، جکسون رابرت اسکات و کلم فیور
ژانر: ترسناک
درجه سنی: R (بعضی موارد برای بچه‌های زیر 17 سال نامناسب است)
شرکت سازنده: اوریون پیکچرز، وینسون فیلمز
شرکت ناشر: اوریون پیکچرز
مدت زمان فیلم: یک ساعت و چهل و یک دقیقه
کشور: آمریکا
زبان: انگلیسی
تاریخ اکران: 8 فوریه 2019 (19 بهمن)
خلاصه داستان: مایلز (Miles) پسر جوانی‌ست که ظاهرا از نظر هوشی یک نابغه است اما هرازگاهی رفتارهای غیرعادی و شیطانی از او سر می‌زند. مادر مایلز، سارا تصمیم می‌گیرد که او را نزد یک روانشناس ببرد. در همین حین مشکوک می‌شود که شاید فرزندش تحت تاثیر یک نیروی شیطانی ماورا الطبیعه باشد.

کارگردانی فیلم The Prodigy بر عهده نیکولاس مک کارتی است که در کارنامه‌اش دو فیلم دیگر در ژانر ترسناک دارد. او در سال 2012 با اولین ساخته‌اش، فیلم مستقل پیمان (The Pact) توانست نظرات را به سوی خود جلب کند اما فیلم دوم‌اش، در درب شیطان (At the Devil’s Door) کاملا ناموفق بود و حتی فرصت اکران در سینماها را پیدا نکرد. در سوی دیگر، نویسنده فیلم جف بولر اخیرا تبدیل به یکی از انتخاب‌های اصلی هالیوود برای نوشتن‌ فیلم‌های ترسناک شده است. او اخیرا فیلم‌نامه‌ اقتباس جدید نردبان جیکوب (Jacob’s Ladder)، نسخه بازسازی کینه (Grudge) و بازسازی فیلم قبرستان حیوانات خانگی (Pet Sematary) اثر استیون کینگ را به نگارش در آورده است.

پوسترهای فیلم شگفت انگیز – The Prodigy

نقش اصلی فیلم شگفت انگیز را تیلور شیلینگ بازی می‌کند که سریال‌دوستان او را با نقش پایپر چپمن در سریال نارنجی، رنگ سیاه جدید است (Orange Is the New Black) می‌شناسند که برای او دو نامزدی گلدن گلوب و یک نامزدی جوایز امی به همراه داشته است. آخرین فیلم سینمایی شیلینگ، تاتیان (The Titan) نام دارد که در آن در کنار سم ورثینگتون ظاهرا شد. اما بازیگر نقش مایلز شاید کنجکاوی دوستداران ژانر ترسناک را به همراه داشته باشد. جکسون رابرت اسکات در فیلم آن (It) نقش جورجی را بازی می‌کرد، همان کودک با بارانی زردپوش که سکانس ملاقات‌اش با پنی وایز بسیار در یادها مانده است. اسکات برخلاف آن فیلم که نقش کودکی مظلوم را بازی می‌کرد، در اینجا کاملا شوم و ترسناک به نظر می‌رسد.

تصاویر فیلم شگفت انگیز

این فیلم در ابتدا فرزندان (Descendants) نام داشت که در نهایت به شگفت انگیز تغییر پیدا کرد. همچنین تریلر رسمی فیلم در کمتر از یک ماه، بیش از 33 میلیون بیننده داشت که نشان می‌دهد احتمالا فروش نسبتا خوبی در انتظار فیلم است.

فیلم شگفت انگیز در تاریخ 8 فوریه در سینماهای آمریکا روی پرده می‌رود و با توجه به رقبایی همچون قسمت دوم لگو (The Lego Movie 2: The Second Part) و تعقیب سرد (Cold Pursuit)، انتظار می‌رود که به فروشی بالاتر از 5 میلیون دلار دست پیدا کند.