راهنمای چیت‌ ها و کد تقلب بازی رزیدنت اویل 2

چیت‌ های بازی Resident Evil 2 در دسترس هستند اما برای استفاده از کد تقلب بازی رزیدنت اویل 2 باید ابتدا آن‌ها را فعال کنید.

کد تقلب بازی رزیدنت اویل 2 به شما تیر بی نهایت، راکت لانچر بی نهایت و چاقوی بقای بی نهایت می‌دهد و شما برای دسترسی به آن‌ها باید یک سری شرایط خاص در بازی را رعایت کنید و انجام دهید.

بازی رزیدنت اویل 2 در مجموع 11 سلاح دارد که مهمات بی‌ نهایت تنها برای 3 تا از آن‌ها در دسترس است. شما همچنین برای دسترسی به راکت لانچر بی نهایت یا چاقوی بی نهایت باید یک سری کار بخصوص انجام دهید.

چیت‌ ها و کد تقلب بازی رزیدنت اویل 2

کد تقلب بازی رزیدنت اویل 2

باز کردن مهمات بی نهایت برای مسلسل دستی (LE-5 Submachine Gun)

برای باز کردن این مهمات باید کمی صبر داشته باشید و بتوانید مهارت‌های خود را نشان دهید تا موفق شوید درجه و زمان مناسب را دریافت کنید. شما باید بازی را در کمتر از دو ساعت و سی دقیقه روی درجه سختی هاردکور با رنک S به پایان برسانید.

باز کردن مهمات بی نهایت برای تفنگ ساچمه‌ای سامورائی  (Samurai Edge Handgun)

این شاید آسان‌‌تر از بقیه باشد و توصیه می‌شود که اول از همه به سراغ باز کردن مهمات بی نهایت آن بروید. برای دستیابی به آن باید بازی را در کمتر از 3 ساعت و 30 دقیقه روی درجه سختی استاندارد به پایان برسانید. ناگفته نماند که باید رنک S را دریافت نمایید.

چیت‌ ها و کد تقلب بازی رزیدنت اویل 2

باز کردن چاقوی مبارزه نشکن 

راه حل باز کردن این چاقو چندان سخت نیست. شما باید هر 15 اسباب بازی آقای راکون (Mr. Raccoons) را در مراحل پیدا کرده و آن‌ها را نابود کنید. کافی است دنبال آن‌ها بگردید و به آن‌ها شلیک کنید تا در بازی ثبت شود.

چیت‌ ها و کد تقلب بازی رزیدنت اویل 2

عروسک‌های آقای راکون

در ادامه به سخت‌ترین چالش‌های بازی می‌پردازیم، یعنی دریافت راکت لانچر و مینی گان بی نهایت.

کد تقلب بازی رزیدنت اویل 2

باز کردن مهمات بی نهایت برای راکت لانچر (ATM-4 Rocket Launcher)

شما می‌توانید به انتخاب خودتان، یکی از سناریوهای لئون را (A یا B) روی درجه سختی هاردکور بروید. شما نباید بیشتر از 3 بار به صورت مانوئل (دستی) بازی را دخیره کنید و باید آن را در کمتر از 2 ساعت به پایان برساند. استفاده از دیگر اسلحه‌ها با تیر بی نهایت مشکلی ندارد.

باز کردن مهمات بی نهایت برای مینی گان

شما می‌توانید با تمام کردن هر کدوم از سناریوهای کلیر (A یا B) در یک زمان مشخص و با محدودیت‌های ایجاده شده، این مهمات را بدست بیاورید. شما باید سناریوی کلیر را در کمتر از دو ساعت، روی درجه سختی هاردکور با رنک S به پایان برساند. شما تنها 3 بار حق ذخیره دستی را دارید و استفاده از مهمات بی نهایت اسلحه‌های دیگر ممنوع است.

اما چگونه رنک S را با هر کدام از شخصیت‌ها دریافت کنیم؟

شاید آسان به نظر برسد و فکر کنید که می‌توانید با دویدن در مراحل، به رنک S برسید اما باید تلاش کنید که کمترین آسیب را ببینید و از کمترین میزان مهمات در طول مراحل استفاده کنید. شما باید مهمات کافی برای مبارزه با باس فایت‌ها داشته باشید. انجام این کارها در زمان مشخص شده توسط بازی، رنک S را برای شما به همراه خواهد داشت.

تنظیم وقت بسیار سخت بوده و پیشنهاد ما این است که پس از اتمام بازی برای بار اول، در حالی که پازل‌ها و مراحل در ذهن شما تازه است، دوباره به انجام بازی بپردازد تا در جایی گیر نکنید.