بازی Dr. Mario

نینتندو بازی Dr. Mario را به دنیای گوشی‌های هوشمند می‌آورد

نینتندو عنوان کرده که بازی Dr. Mario‌ را در تابستان آینده برای دو پلتفرم اندروید و آی او اس منتشر خواهد شد. بازی دنیای دکتر ماریو یک عنوان قدیمی است که در کنسول‌‌های بازی قدیمی نینتندو آن‌ها را تجربه کرده بودیم.

شرکت پرآوازه‌ی نینتندو مدتیست که تصمیم گرفته تا بازی‌های خاطره‌انگیز را از کنسول‌های قدیمی خود به گوشی های هوشمند بیاورد. در همین راستا آن‌ها بازی سوپر ماریو ران را عرضه کردند و پس از مدتی خبر از انتشار بازی ماریو کارت تور در آینده‌ای نزدیک دادند. حالا به نظر می‌رسد یک بازی محبوب دیگر از دنیای ماریو قرار است به دنیای گوشی‌های هوشمند بیاید.

بازی Dr. Mario

نینتندو می‌خواهد بازی Dr. Mario را به گوشی‌های هوشمند بیاورد. طبق گفته‌ی رسمی کمپانی نینتندو، دنیای دکتر ماریو قرار است اوایل تابستان سال آینده برای دو پلتفرم اندروید و آی او اس عرضه شود. گفته می‌شود این بازی به صورت رایگان برای دانلود قرار می‌گیرد و گزینه‌های فروش درون اپلیکیشنی آن فعال خواهند بود. این بازی پازلی توسط نینتندو، لاین و ان اچ ان انترتاینمنت که توسعه دهنده و اپراتور بازی‌های موبایلی است، توسعه خواهد یافت. نینتندو می‌گوید این سه کمپانی با کمک یکدیگر می‌خواهند تا سال آینده بازی Dr. Mario را مهیای عرضه کنند.

تاریخچه‌ی بازی Dr. Mario

نینتندو می‌گوید این بازی به بیش از 60 کشور جهان عرضه خواهد شد. نسخه‌ی اصلی دکتر ماریو در سال 1990 میلادی برای کنسول NES منتشر شد. سپس نینتندو آن را به پلتفرم‌های مختلفی برد و آن را با اسامی مختلفی عرضه کرده است. این کمپانی عنوان Dr. Mario 64 را برای نینتندو 64، عنوان Dr. Luigi‌ را برای Wii U و Dr. Mario: Miracle Cure را برای نینتندو 3 دی اس منتشر کرده است.

نینتندو علاوه بر این، اعلام کرده است که بازی Mario Kart Tour‌ نیز با تاخیر نسبت به آنچه که در گذشته اعلام شده بود، در تابستان آینده برای گوشی‌های هوشمند عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*