FCC رسما پرچمداران ۲۰۱۹ سامسونگ را تایید کرد

FCC رسما پرچمداران ۲۰۱۹ سامسونگ را تایید کرد

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) به تازگی و به طور رسمی پرچمداران ۲۰۱۹ سامسونگ را قبل از رونمایی رسمی این گوشی ها تایید کرده است.

گوشی های ۲۰۱۹ سری اس سامسونگ قرار است در روز ۲۰ فوریه (یکم اسفند) رویداد Samsung Unpacked معرفی شوند و پس از آغاز پیش‌فروش‌ها از همان روز معرفی، عرضه عمومی و ارسال آنها برای خریداران نیز از تاریخ هشتم ماه مارس (۱۷ اسفند) آغاز خواهد شد. اما صرف نظر از این تاریخ‌ها، به گزارش وب‌سایت Droid-Life، به تازگی هر سه مدل پرچمداران جدید این کمپانی کره‌ای توسط اف سی سی تایید شده‌اند.

مدل‌های تایید شده توسط این آژانس استانداردگذاری عبارتند از SM-G970U، مدل SM-G973U و مدل SM-G975U که به ترتیب به گوشی های گلکسی اس ۱۰ ای (لایت)، مدل استاندارد گلکسی اس ۱۰ و مدل پلاس این سری از اسمارت فون های سامسونگ اختصاص دارند.

FCC رسما پرچمداران ۲۰۱۹ سامسونگ را تایید کرد

اسناد منتشر شده در تاییدیه اف سی سی نشان می‌دهند که برچسب این نهاد در قسمتی که در تصویر مشخص شده اس،ت بر روی پنل پشتی گوشی ها قرار خواهد گرفت. همچنین در این اسناد تایید شده است که گوشی های جدید سامسونگ به ان اف سی، MST و بلوتوث ال ای مجهز خواهند شد.

با پرچمداران ۲۰۱۹ سامسونگ بدون ان اف سی هم پرداخت کنید

MST در واقع پلتفرم امن انتقال اطلاعات به صورت مغناطیسی است که به وسیله‌ی آن، سیستم پرداخت موبایلی سامسونگ پی به کاربران اجازه می‌دهد در فروشگاه‌هایی که به پایانه‌ی پرداخت دارای ان اف سی مجهز نیستند نیز پرداخت‌های خود را انجام دهند.

طبق اطلاعات این گزارش، گوشی های ۲۰۱۹ سامسونگ به وای فای Wi-Fi6 مدل 802.11ax مجهز می‌شود. این نسل که آخرین تکنولوژی وای فای محسوب می‌شود، مصرف انرژی کمتری دارد و سرعت انتقال اطلاعات نیز در آن بالاتر است. در جدول زیر شما مشاهده می‌کنید که تمام پرچمداران سامسونگ در سال جاری میلادی از تمام باندهای فرکانس شبکه 4G ال تی ای که توسط چهار اپراتور مخابراتی بزرگ آمریکا استفاده می‌شوند، پشتیبانی خواهد کرد:

FCC رسما پرچمداران ۲۰۱۹ سامسونگ را تایید کرد