کابل یو اس بی تایپ سی به لایتنینگ انکر ارزان‌تر از کابل رسمی اپل خواهد بود

کابل یو اس بی تایپ سی به لایتنینگ انکر ارزان‌تر از کابل رسمی اپل خواهد بود

اپل به تازگی تایید حق امتیاز کابل های یو اس بی تایپ سی به لایتنینگ تولید شده توسط تولیدکنندگان شخص ثالث را تحت پروژه MFi خود آغاز کرده است و حالا کمپانی انکر نیز با کابل جدید خود به این طرح پیوسته است.

کابل یو اس بی تایپ سی به لایتنینگ انکر با نام PowerLine II معرفی شده که قیمتی معادل ۱۵.۹۹ دارد. کابل های رسمی تولید شده توسط اپل با قیمت ۱۹ دلار به فروش می‌رسند، بنابراین محصول جدید آنکر حدود ۳ دلار ارزان‌تر از محصول خود اپل به فروش خواهد رسید،

این کابل جدید که حدود ۹۰ سانتی متر طول آن است، با یک وارانتی مادام‌العمر عرضه می‌شود تا خیالتان از بابت کیفیت ساخت آن کاملا راحت باشد. از زمان برگزاری نمایشگاه CES تا به حال کابل های یو اس بی سی به لایتنینگ کمی تحت طرح MFi اپل (شکل مخفف “ساخته شده برای آیفون”) رونمایی شده‌اند، اما مدل‌های معرفی شده توسط کمپانی‌های بلکین، گریفین و حتی انکر بر روی مواردی مانند مقاومت و طول عمر بالا به همراه سطوح بافته‌ شده متمرکز شد‌ه‌اند که همین هم باعث شده است اکثر آنها قیمتی بالاتر از ۲۰ دلار داشته باشند.

کابل یو اس بی تایپ سی به لایتنینگ انکر ارزان‌تر از کابل رسمی اپل خواهد بود

قیمت پایین و به‌صرفه دلیل اصلی بسیاری از کاربران برای استفاده نکردن از محصولات رسمی اپل و مراجعه به برندهایی نظیر انکر است، بنابراین عرضه محصولات جدید با قیمت‌های پایین‌تر می‌تواند خبر خوبی برای کاربران باشد و موفقیت کمپانی را در فروش آنها تضمین کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. حالا پیدا کنید گرانفروش را

  2. اصلا هرچیزی ک اسم اپل بهش بخوره گرون تره