سامسونگ گلکسی S10

سامسونگ گلکسی S10 از نسل بعدی وای فای پشتیبانی خواهد کرد

سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) و سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس (+Samsung Galaxy S10) تا کمتر از بیست روز دیگر معرفی می‌شوند. یکی از ویژگی‌های سامسونگ گلکسی S10 و برادران آن، پشتیبانی از نسل جدید وای فای (WiFi 6) است.

سامسونگ برای افزایش فاصله میان پرچمداران خود با گوشی های بالارده دیگر شرکت‌ها، در تلاش است هر چه در چنته دارد در سامسونگ گلکسی اس 10 به کار ببرد. بعد از مجهز شدن این گوشی به اسکنر و دوربین سلفی روی نمایشگر، به تازگی اخباری درباره پشتیبانی سامسونگ گلکسی S10 از نسل آتی وای فای شنیده می‌شود. در واقع قرار است همه مدل‌های خانواده Galaxy S10 از WiFi 6 (استاندارد 802.11ax) پشتیبانی کنند.

پشتیبانی سامسونگ گلکسی S10 از وای فای 6

بر اساس اسناد این گوشی ها در FCC، که وب سایت Doid-Life به آن‌ها دست پیدا کرده است، هر سه (یا چهار) گوشی خانواده گلکسی اس 10 شامل مدل لایت، از استاندارد شبکه بی‌سیم آتی پشتیبانی خواهند کرد. به این ترتیب سامسونگ گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 لایت، جزو نخستین گوشی هایی خواهند بود که می‌توانند منطبق با وای فای 6 کار کنند.

در واقع هر گوشی پرچمداری که از تراشه اسنپدراگون 855 قدرت بگیرد، از نسل جدید استاندارد وای فای نیز پشتیبانی خواهد کرد، پس سامسونگ کار چندان منحصربه‌فردی انجام نداده است. فراموش نکنید برای بهره برده از این قابلیت، باید روتر بی‌سیم خود را تعویض کرده و یک مدل منطبق با وای فای 6 خریداری کنید. به لطف استاندارد جدید، بهتر از قبل می‌توان یک خانه هوشمند به راه انداخت، چرا که توانایی بیشتری برای متصل نگه داشتن تعداد زیادی گجت دارد. افزایش سرعت، مزیت دیگر آن است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سامسونگ سال 2019 حسابى مى ترکونه!
    و هواوى یا شیائومى مزخرف چینى رو له میکنه!!!
    🙂

  2. سال 2019 مختص سامسونگ خواهد بود و بس