گلکسی نوت بعدی با یک دوربین داخل قلم اس پن عرضه می‌شود

گلکسی نوت بعدی با یک دوربین داخل قلم اس پن عرضه می‌شود

در گلکسی نوت ۹ ما شاهد این بودیم که قلم اس پن به صورت وایرلس می‌توانست با گوشی ارتباط برقرار کند و در مواردی نظیر عکس گرفتن از راه دور به کمک کاربر بیاید. حالا طبق پتنت جدید سامسونگ می‌خواهد یک دوربین مخصوص را نیز درون این قلم قرار دهد.

به تازگی پتنت جدیدی توسط سامسونگ در اداره ثبت پتنت‌ها و علائم تجاری ایالات متحده آمریکا (UPTO) به ثبت رسیده است که به یک تصویر عجیب درباره پرچمدار بعدی سری گلکسی نوت اشاره دارد. به نظر می‌رسد که سامسونگ به دنبال راه حلی است تا هم بریدگی نمایشگر و هم حفره‌های درون نمایشگر برای دوربین سلفی را حذف کند، اما دارندگان گلکسی نوت همچنان هم بتوانند عکس‌های سلفی بگیرند.

گلکسی نوت بعدی با یک دوربین داخل قلم اس پن عرضه می‌شود

شماتیک‌های نمایش داده شده داخلی پنت نشان می‌دهد که برنامه‌های سامسونگ برای ایجاد تغییرات کلی در قلم اس پن است، نه خود تلفن. در واقع در این روش سامسونگ یک دوربین مخصوص که حداقل یک لنز خواهد داشت به همراه یک واحد پردازش تصاویر درون اس پن تعبیه می‌شود. دوربینی که داخل قلم استایلوس گلکسی نوت بعدی ارائه شده، با استفاده از یک دکمه فیزیکی خارجی کنترل می‌شود. یک دکمه‌ی دیگر نیز که کمی پایین‌تر از آن بر روی بدنه قرار می‌گیرد به کاربران اجازه می‌دهد تا بزرگنمایی و زوم را تنظیم کنند.

اس پن گلکسی نوت ۱۰ به دوربین سلفی مجهز می‌شود؟

گلکسی نوت بعدی با یک دوربین داخل قلم اس پن عرضه می‌شود

به گزارش خبرگزاری PatentlyMobile، در این پست اعلام شده که قلم S Pen برای عرضه در یکی از مدل‌های بعدی گلکسی نوت آماده می‌شود، اما مشخص نکرده است که دقیقا کدام یک از مدل‌های گلکسی نوت دارای آن خواهند بود، نوت ۱۰ یا مدل‌های ۲۰۲۰؟

البته گرچه اضافه کردن دوربین به یک قلم فوق‌العاده قدرتمند که همین حالا هم کاربردهای بسیاری دارد، مفید بودن آن را افزایش می‌دهد، اما این کمی سخت است که باور کنیم سامسونگ قصد دارد به طور کامل دوربین سلفی را از روی گلکسی نوت جدید خود حذف کند. در واقع این دوربین ممکن است به کاربران اجازه دهد که بدون استفاده از گوشی خود بتوانند عکس‌های سلفی بگیرند، اما این به معنای آن نیست که سامسونگ قابلیت سلفی گرفتن را از روی گوشی حذف خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. خخخخخخ میشه به جای اندوسکوپی هم استفاده کرد دوربین روی قلم رو

  2. نوآوری اینه نه اینکه قد گوشی رو دراز کنی…

  3. خاسته نو اوری داشته باشه

  4. سلفی رو نمی‌حذفه، فقط بجای پاپ آپِ روی دیوایس، قلم کمی پاپ آپ میشه

  5. چقدر جاسوسی کردن راحت تر میشه

  6. خدایی این دیگه ته داستانه