موتورولا موتو RAZR

رندر ویدیویی موتورولا موتو RAZR 2019 یک گوشی شگفت‌آور را نشان می‌دهد

به تازگی یک رندر ویدیویی از گوشی موتورولا موتو RAZR 2019 منتشر شده است. بر اساس آن باید منتظر یکی از زیباترین طراحی های گوشی های هوشمند طی چند سال اخیر باشیم. گوشی موتورولا RAZR دارای بدنه‌ای منعطف بوده و از میانه صفحه نمایش به طور کامل تا می‌شود.

تولد مجدد گوشی موتو RAZR چندی است تبدیل به سوژه رسانه‌های خبری شده است. مدل 2019 این محصول از یک طراحی استثنایی بهره برده و یک گوشی تاشوی بسیار زیبا به شمار می‌رود. تفاوت موتورولا موتو RAZR در مقایسه با بسیاری از گوشی های تاشوی دیگر، خم شدن آن از میانه نمایشگر است! وجود یک صفحه نمایش ثانویه سبب می‌شود کاربر دائما نیازمند باز و بسته کردن تای دستگاه نباشد.

بعد از لو رفتن سبک طراحی گوشی منعطف موتورولا RAZR در یک پتنت، یک طرح مفهومی از موتو RAZR 2019 بر اساس آن ایجاد شد. با گذشت حدود دو هفته از این اتفاق، اکنون شاهد انتشار یک ویدیو از موتورولا موتو RAZR سال 2019 هستیم که نحوه عملکرد این گوشی انعطاف پذیر را به طور کامل نشان می‌دهد.

درباره صحت این ویدیو و تبدیل شدن گجت نمایش داده شده درونش به یک محصول تجاری، شک و شبهه‌هایی وجود دارد. به عنوان نمونه، تا شدن دقیق دو نیمه صفحه نمایش روی یکدیگر با توجه به این که گوشی های منعطف هنوز به بلوغ نرسیده‌اند، کمی دشوار به نظر می‌رسد. در هر صورت امیدواریم رندر ویدیویی جدید موتورولا موتو RAZR تبدیل به واقعیت شود!

رندر ویدیویی گوشی موتورولا موتو RAZR

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*