گلکسی واچ اکتیو

گلکسی واچ اکتیو ؛ عکس‌های رابط کاربری، مشخصات فنی و برخی جزئیات دیگر

تصاویری از عکس‌های رابط کاربری و برخی جزئیات ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو سامسونگ (Samsung Galaxy Watch Active) منتشر شده است. ساعت هوشمند جدید سامسونگ اسفند 97 معرفی می‌شود.

به لطف یک افشاگر، ما حالا اطلاعات تازه‌ای از گلکسی واچ اکتیو ، نسل جدید ساعت هوشمند گیر اسپورت سامسونگ به همراه تصاویری از رابط کاربری آن را به دست آورده‌ایم. مهم‌ترین چیزی که ما در مورد ساعت گلکسی واچ Active فهمیده‌ایم این است که سامسونگ می‌خواهد رابط کاربری One UI را به ساعت های هوشمند خود بیاورد. گرچه با توجه به تصاویر، مشخص است که رابط کاربری One UI آن‌طور که در گوشی های هوشمند سامسونگ موثر است، در ساعت های هوشمند این شرکت نخواهد بود.

گلکسی واچ اکتیو

این تصاویر شواهد بیشتری مبنی بر این که ساعت گلکسی واچ سامسونگ فاقد حاشیه‌های اضافی دور نمایشگر است را ارائه می‌کنند. در اینچا چندین واچ فیس دیده می‌شود که زمان و تاریخ یا راهی برای دسترسی سریع‌تر به تمرینات و اطلاعات مربوط به اهداف تناسب اندام کاربران را نشان می‌دهند. از آنجایی که گیر اسپورت مختص تناسب اندام بود، شکی نیست که سامسونگ بخواهد قابلیت‌های مربوط به این حوزه را در نسل جدید ساعت هوشمند اسپورت خود بهبود ببخشد.

گلکسی واچ اکتیو

 

به طور مثال گلکسی واچ یک ردیاب فعالیت مرکزی را ارائه خواهد داد که با کدهای رنگی اطلاعاتی همچون قدم‌های برداشته شده در طول روز، اینکه آیا کاربر در یک ساعت گذشته حرکتی داشته یا خیر و مقدار زمان تمرین کاربر در طول روز را به نمایش می‌گذارد. انیمیشن‌ها بهبود پیدا خواهند کرد و برای تکمیل اهدافی همچون مقدار مشخصی پیاده‌روی در طول یک روز، پاداش دریافت خواهید کرد. این کار به منظور ایجاد انگیزه‌ی بیشتر برای فعالیت بیشتر کاربران صورت می‌گیرد.

گلکسی واچ اکتیو

دیگر قابلیت‌های مرتبط با تناسب اندام در این ساعت از جمله ردیاب ضربان قلب نیز بهبود پیدا خواهد کرد. همراه با ردیابی فعال ضربان قلب، دیوایس زمانی که میزان ضربان قلب کاربر بالاتر از حد مجاز باشد، به او اطلاع می‌دهد. همچنین این ساعت می‌تواند تمرینات مختلف کاربر را به صورت خودکار شناسایی کند.

مشخصات فنی گلکسی واچ اکتیو

از نظر مشخصات فنی، اطلاعات ما تا دیروز کافی نبود. به هر حال، اینک می‌دانیم که گلکسی واچ به یک نمایشگر 1.1 اینچی AMOLED با وضوح 360×360 پیکسل٬ تراشه دو هسته‌ای Exynos 9110 سامسونگ،‌ رم 768 مگابایتی، 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، وای فای، بلوتوث 4.2، جی پی اس، ان اف سی و یک باتری 230 تا 236 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز خواهد شد. این دیوایس اجرا کننده‌ی سیستم عامل Tyen 4.0.0.3 خواهد بود و مقاومت آن در برابر آب بهتر از گیر اسپورت است. انتظار می‌رود این ساعت در یکم اسفند ماه همراه با گوشی‌های سری گلکسی اس 10 معرفی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. من گیر اس دارم تنها مدلی که سیم کارت میخوره و صفحه اش cruved هست اما شارژ افتضاح و آداپتور بی خودی داره کا کردن باهاش سخته

  2. یکی ولنتاین از اینا بخره برام

  3. ساعتاش طراحیه فوق العاده ای دارن