ویوو V15

افشای جدیدترین تصاویر ویوو V15 پیش از رونمایی رسمی

جدیدترین تصاویر گوشی ویوو وی 15 (Vivo V15) قبل از رونمایی رسمی آن منتشر شد. گوشی ویوو V15 کاملا بدون حاشیه طراحی شده و دوربین سلفی آن به صورت پاپ آپ از لبه بالایی بیرون می‌آید.

گوشی بعدی ویوو با دوربین سلفی پاپ آپی، بیستم فوریه (اول اسفند) رونمایی خواهد شد. ویوو V15 دارای یک دوربین سه گانه بوده و رزولوشن سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسل است. انتشار رندرهای مطبوعاتی محصول سبب شد علاوه بر مشاهده چند تصویر بسیار باکیفیت و دارای رزولوشن بالا از آن، به دو گزینه رنگ ویوو وی 15 نیز پی ببریم.

رندرهای مطبوعاتی ویوو V15

همانند راهکار مورد استفاده در گوشی ویوو نکس، در ویوو V15 نیز دوربین سلفی به صورت پاپ آپ از لبه بالایی بیرون می‌آید. به این ترتیب زمینه حذف حاشیه‌های بالای صفحه نمایش بدون استفاده از ناچ فراهم شده است. قرارگیری دوربین اصلی و دوربین سلفی کشویی در یک راستا سبب شده در این ناحیه برآمدگی تقریبا قابل توجهی به وجود بیاید.

در آن سوی لبه بالایی، درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری قرار گرفته است. در لبه پایین بدنه ویو وی 15، حفره‌های اسپیکر و پورت میکرو یو اس بی دیده می‌شود. عدم استفاده از درگاه یو اس بی نسخه C در ویوو V15 کمی تعجب‌آور است!

ویوو V15

در سمت چپ یک دکمه وجود دارد. بر اساس اخبار پیشین، این دکمه به منظور فراخوانی دستیار مجازی Jovi کاربرد خواهد داشت. از آنجایی که به نظر می‌رسد توسعه دستیار هوشمند ویوو هنوز به اتمام نرسیده است، احتمالا خواهیم توانست از این کلید فیزیکی برای فراخوانی گوگل اسیستنت استفاده کنیم. در هیچ کجای بدنه ویوو وی 15 اسکنر اثر انگشتی رویت نشد، به همین دلیل می‌توان گفت این اسکنر زیر نمایشگر AMOLED آن به کار رفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گوشیای خوش دستی نیستن تنها مشکلشونم همینه