هولولنز 2

تصاویر هولولنز 2 مایکروسافت چند ساعت پیش از معرفی منتشر شد

تصاویر هدست افزوده هولولنز 2 مایکروسافت (Microsoft Hololens 2) چند ساعت پیش از معرفی رسمی، منتشر شد. هدست واقعیت افزوده مایکروسافت چه از نظر ظاهری و چه عملکرد، بهتر از نسل نخست خود خواهد بود.

مجموعه عکس‌های هدست جدید هولولنز 2 مایکروسافت درست چند ساعت مانده تا برگزاری کنفرانس این شرکت در کنگره جهانی موبایل بارسلون در فضای مجازی منتشر شد. یک حساب کاربری توییتری چهار عکس از هولولنز 2 را منتشر کرده که به نظر می‌رسد مربوط به نسخه‌های تبلیغاتی این دیوایس است. این تصاویر افشا شده یک هدست واقعیت افزوده کوچکتر از نسل نخست را نشان می‌دهد که یک پد اضافه را در جلو دریافت کرده و برای حفظ در جای خود، از یک نوار تنظیم پشتی برخوردار است.

یکی از این تصاویر به نظر می‌رسد انتخاب یک شیء توسط کاربر را نشان می‌دهد. این عکس به اضافه شدن پشتیبانی از ژست‌های حرکتی در هدست هولولنز جدید اشاره دارد. نسل اول این دیوایس نیز از ضربه در هوا پشتیبانی می کند، اما هیچگاه نمی‌توانید با آن در هوا کلیک کرده یا به این سبک به صورت مستقیم با هولوگرام‌ها ارتباط برقرار کنید.

هولولنز 2

معرفی هولولنز 2 ، امروز ساعت 19:30

مایکروسافت پیشتر جزئیاتی از هولولنز 2 را ارائه کرده است. الک کیپ‌من، یکی از مهندسان مایکروسافت که در پروژه‌ی ساخت هولولنزها نیز حضور دارد، یک فیلم 42 ثانیه‌ای را اوایل ماه جاری میلادی منتشر کرده بود. مایکروسافت همچنین توضیح می‌دهد که در رویداد این کمپانی که امروز راس ساعت 19:30 به وقت تهران در بارسلون برگزار می‌شود، آن‌ها در مورد نوآوری‌های جدید برای آینده‌ی کامپیوترها صحبت خواهند کرد. این هدست با نام داخلی Sydney، از زاویه دید بهبود پیدا کرده بهره می برد و پوشیدن آن به لطف یک فریم سبک‌تر، آسان‌تر شده است.

همچنین انتظار می‌رود مایکروسافت از تراشه‌ای اسنپدراگون 850 مبتنی بر آرم شرکت کوالکام برای هولولنز 2 استفاده کرده باشد و یک نسخه‌ی سفارشی ویندوزی در راس بخش نرم افزاری آن قرار داشته باشد. ما می‌توانیم اطلاعات بیشتری از این هدست واقعیت افزوده را در کنفرانس مایکروسافت به دست آوریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*