گوشی های منعطف تی سی ال با چهار دوربین و اهرم DragonHinge به نمایش درآمدند

گوشی های منعطف تی سی ال با چهار دوربین و اهرم DragonHinge به نمایش درآمدند

هفته گذشته ما گزارش دادیم که کمپانی تی سی ال در حال توسعه و ساخت ۵ دیوایس قابل انعطاف است که یکی از آنها مانند یک دستبند به دور مچ کاربر بسته می‌شود. حالا به تازگی این برند چینی تصاویری از نمونه‌های آزمایشی این محصولات تاشو را منتشر کرده است.

‏TCL دقایقی پیش پروتوتایپ‌های آزمایشی دیوایس های قابل انعطاف خود را برای نمایش در کنگره جهانی موبایل بارسلون به خبرنگاران نشان داده است. یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو در چین تصاویری از این محصولات گرفته و آنها را بر روی اینترنت منتشر کرده است. در این تصاویر شما می‌توانید مدل‌های مختلف گوشی های قابل انعطاف تی سی ال را مشاهده کنید که البته همه آنها از زبان طراحی نسبتا مشابهی برخوردار هستند. نکته مهم اینجاست که همه آنها به سمت داخل خم می‌شوند و همچنین از چند دوربین بر روی پنل پشتی خود برخوردار خواهند بود؛ اهرم به کار رفته در این گوشی ها برای خم شدن آنها ظاهر جالبی دارد و کمپانی سازنده آن را سیستم DragonHinge نامیده است.

گوشی های منعطف تی سی ال با چهار دوربین و اهرم DragonHinge به نمایش درآمدند

همان‌طور که می‌بینید یکی از گوشی های قابل انعطاف تی سی ال مشابه گلکسی فولد سامسونگ طراحی شده و دو نمایشگر دارد که یکی از آنها در قسمت بیرونی و یکی از آنها که در واقع نمایشگر اصلی منعطف محصول محسوب خواهد شد، در قسمت درونی آن دیده می‌شود. زمانی که تای این محصول را باز کنید این گوشی از حالت اسمارت فون به یک تبلت تبدیل می‌شود و تی سی ال اعلام کرده است که نمایشگر اصلی آن در واقع یک پنل امولد 2K با ابعاد ۷.۲ اینچ و رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل است و از گستر‌ه‌ی رنگی وسیعی پشتیبانی می‌‌کند. همچنین تی سی ال اعلام کرده که این محصول حاشیه‌های بسیار کمی دارد و نسبت مساحت نمایشگر به بدنه‌ی آن ۹۰.۷۳ درصد است؛ در ضمن چهار دوربین به صورت عمودی بر روی پنل پشتی این گوشی تاشو دیده می‌شود.

گوشی قابل انعطاف دوم TCL تنها یک نمایشگر دارد و زمانی که خم می‌شود، درست مشابه یک گوشی تاشو قدیمی به نظر می‌رسد. البته همانطور که می‌بینید این محصول به طور کامل کاملا تخت، خم نمی‌شود و یک انحنا در قسمت مرکزی آن دیده خواهد شد. سه دوربین بر روی پنل پشتی این مدل حضور خواهد داشت و طبق اعلام کمپانی سازنده ،تمام محصولات جدید این برند چینی دارای رابط کاربری بهینه‌ای خواهند بود که برای مالتی تسکینگ، ایمیل فرستادن و گیمینگ در این نمایشگرهای تاشو ایده‌آل هستند.

گوشی های منعطف تی سی ال با چهار دوربین و اهرم DragonHinge به نمایش درآمدند

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره دیگر مشخصات این محصولات وجود ندارد اما با توجه به این که قرار نیست حداقل تا سال آینده شاهد ورود آنها به بازارهای عمومی باشیم، این موضوع منطقی به نظر می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*