ردمی نوت ۷ به راحتی خم می‌شود؛ شیائومی این مشکل را در نوت ۷ پرو حل می‌کند؟

ردمی نوت ۷ به راحتی خم می‌شود؛ شیائومی این مشکل را در نوت ۷ پرو حل می‌کند؟

ردمی نوت 7 (Redmi Note 7) گوشی جذابی‌ست و با قیمت مناسب خود یکی از بهترین گوشی های بالارده اندروید در بازار محسوب می‌شود. اما یک مشکل بزرگ در بدنه این گوشی وجود دارد که احتمالا بسیاری از کاربران را از خرید آن صرف نظر خواهد کرد: بله، ردمی نوت ۷ به راحتی خم می شود!

با وجود این که به دلیل برخورداری از اولین دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در میان گوشی های شیائومی، یک بدنه ی زیبا و البته انتخاب به عنوان اولین گوشی برند مستقل ردمی، شیائومی ردمی نوت ۷ گوشی ویژه‌ و قابل توجهی محسوب می‌شود و حتی در بسیاری از منابع آن را کینگ کنگ کوچک می‌خوانند و بر روی پنل‌های عقبی و جلویی این گوشی از پنجمین نسل شیشه‌های مقاوم گوریلا گلس شرکت کورنینگ کشیده شده است تا آسیب و خط و خش در این قسمت‌ها به حداقل برسد، اما گویا بر روی پنل پشتی این مقاومت ادامه ندارد و یک مشکل بزرگ باعث می‌شود که ردمی نوت 7 به راحتی خم شود!

طبق بررسی‌هایی که کاربران از یکی از نسخه‌های این گوشی داشته‌اند، یک قسمت ضعیف پلاستیکی در میانه‌های فریم ردمی نوت ۷ وجود دارد که در حوالی دکمه پاور و در نزدیکی خشاب سیم کارت قرار گرفته است. این موضوع مقاومت این نقطه را به شدت کاهش داده و حتی ممکن است زمانی که ردمی Note 7 را در جیب عقب خود گذاشته و به طور ناگهانی بر روی آن بشینید، گوشی کاملا خم شود و بدنه از وسط بشکند!

مشکل خم شدن در ردمی نوت ۷ پرو هم ادامه خواهد داشت؟

ردمی نوت ۷ به راحتی خم می‌شود؛ شیائومی این مشکل را در نوت ۷ پرو حل می‌کند؟

قطعا در چنین حالتی دیگر نمایشگر نیز نمی‌تواند به درستی عمل کند و قابلیت‌هایی نظیر لمس کردن و مشاهده محتوای روی نمایشگر به طور کامل و ناگهانی متوقف خواهد شد. با وجود این که گوریلا گلس ۵ بر روی پنل پشتی نیز کشیده شده، اما همانطور که در تصویر می‌بینید، این شیشه در قسمت میانی فریم گوشی زیر فشار خم شدن به صدها قسمت ریز تبدیل شده است.

اما نکته مهم اینجاست که مدل ردمی نوت ۷ پرو تا چند روز دیگر روانه بازار می‌شود و می‌دانیم که این مدل قرار است از یک سنسور CMOS چهل و هشت مگاپیکسلی سونی به جای سنسور CMOS سامسونگ برخوردار باشد. همچنین گفته می‌شود که پردازنده نیز بر روی این مدل جدید ارتقا خواهد یافت تا بتواند با آنر وی بیست و گوشی‌هایی نظیر هواوی نوا ۴ رقابت کند. حالا باید دید که آیا شیائومی این مشکل را در محصول بعدی خود برطرف کرده و یا مدل پرو نیز مشابه ردمی نوت ۷ به راحتی خم می‌شود. قطعا با وجود باقی ماندن این مشکل، کار دیوایس بعدی شیائومی برای رقابت با رقبای قدرتمند اندرویدی بسیار سخت خواهد شد و ممکن است مدل ردمی نوت ۷ به یک شکست بزرگ تجاری برای این برند چینی تبدیل شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. اصلاااا اینطور نیست.
    من این گوشیو دارم به شدت مقاومه و از همه لحاظ عالیه.
    کیفیت دوربین و صفحه نمایشش غیرقابل تصوره.
    اصلا با سامسونگ قابل مقایسه نیس.
    خلاصه که فوق العادس از همه لحاظ.

  2. فقط نگاه کنید گجت نیوز
    چجوری میخواد بازار گوشیای چینی خراب کنه
    ولی عمراً موفق نمیشه
    حتی با این دروغاش
    اگه راست میگفتی ، یه فیلمی ، کلیپی چیزی می ذاشتی

  3. صد در صد باید یه کاری کنه

  4. بابا مگه باهاش کشتی میگیریم

  5. این مطالب نباید مثل همیشه با یک فیلم همراه باشه یا فقط متنه