آنر مجیک ۲ 3D

گوشی آنر مجیک ۲ 3D معرفی شد؛ نسخه‌ای ویژه با قابلیت‌های فراوان

برند جانبی شرکت هواوی، نسخه ویژه‌ای از گوشی مجیک 2 (Honor Magic 2) را معرفی کرد. آنر مجیک ۲ 3D نه تنها حافظه داخلی و رم پرظرفیتی دارد؛ بلکه به تکنولوژی‌هایی از قبیل  زیست‌سنجی سه‌بعدی و دفع حرارت نیز تجهیز شده است.

نسخه معمولی این گوشی در پاییز گذشته عرضه شده بود؛ اما آنر مجیک ۲ 3D به لطف فناوری زیست‌سنجی سه‌بعدی (3D biosensing)، توانایی تشخیص 10 هزار آیتم مختلف را دارد و می‌تواند از شناسایی زنده‌ی چهره، آنلاک کردن دقیق در محیط تاریک و سیستم پرداخت Alipay که مبتنی بر تشخیص چهره است پشتیبانی کند.

علاوه بر این‌ها، از تکنولوژی «دفع حرارت گرافنی» نیز بهره می‌برد. گرافن (Graphene) یک رسانای گرمایی فوق‌العاده است و در قیاس با صفحات گرافیتی، مسی یا سایر مواد؛ هدایت حرارت را بسیار بهتر انجام می‌دهد.

گوشی آنر مجیک ۲ 3D

از مشخصات سخت افزاری نسخه ویژه‌ آنر مجیک 2، باید به تراشه کایرین 980 هواوی اشاره کنیم که با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. این گوشی یک صفحه نمایش آمولد 6.39 اینچی و در مجموع، شش دوربین دارد. دوربین سلفی سه‌گانه که از هوش مصنوعی هم استفاده می‌کند، دارای سنسورهای 2+2+16 مگاپیکسلی است و در پشت گوشی نیز، ماژولی متشکل از سه دوربین 16+24+16 مگاپیکسلی قرار دارد.

انرژی این مجموعه به وسیله یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. ضمن اینکه دستگاه، از فناوری سوپر فست شارژ (10V/4A) هم پشتیبانی می‌کند و گواهی ایمنی TÜV Rheinland را نیز دریافت کرده است. قیمت آنر مجیک ۲ 3D رقمی معادل 868 دلار (5800 یوان) اعلام شده؛ اما هنوز تاریخ ورود آن به بازار مشخص نیست.