لامبورگینی اوراکان اوو اسپایدر

لامبورگینی اوراکان اوو اسپایدر معرفی شد

لامبورگینی اوراکان اوو اسپایدر (Lamborghini Huracan Evo Spyder) معرفی شد. این خودرو از لحاظ قوای محرکه به مدل لامبورگینی اوو کوپه شباهت زیادی دارد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت ایتالیایی لامبورگینی که مدتی قبل خودرو لامبورگینی اوو کوپه را معرفی کرده بود، حالا از مدل لامبورگینی اوراکان اوو اسپایدر پرده برداشته است. این خودرو جذاب از یک سقف نرم الکتروهیدرولیکی فوق‌العاده بهره می‌برد که حداقل 17 ثانیه زمان می‌برد تا کاملا باز شود. رانندگان می‌توانند در سرعت 50 کیلومتر در ساعت نیز سقف این خودرو را باز کنند. سقف این خودرو با فشار دادن یک دکمه مخصوص به آن باز می‌شود. همچنین طراحی این خودرو به گونه‌ای است که رانندگان به صورت الکترونیکی قادر خواهند بود پنجره عقب را حتی با باز یا بسته بودن سقف، باز کرده و از صدای جذاب این خودرو لذت ببرند.

لامبورگینی اوراکان اوو اسپایدر

مشخصات فنی لامبورگینی اوراکان اوو اسپایدر

خودرو لامبورگینی اوراکان اوو اسپایدر همانند مدل کوپه از یک موتور 10 سیلندر 5.2 لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد. این موتور قادر است قدرتی معادل 640 اسب بخار و گشتاور 600 نیوتن‌متر تولید کند. وزن خالص این خودرو 1542 کیلوگرم است. از این روز نسبت قدرت به وزن 2.41 کیلوگرم به ازای هر اسب بخار خواهد داشت. این خودرو قدرتمند می‌تواند ظرف مدت 3.1 ثانیه از سرعت صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. همچنین لامبورگینی اوراکان اوو اسپایدر می‌تواند ظرف مدت 9.3 ثانیه از سرعت صفر به 200 کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت این خودرو نیز 325 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

لامبورگینی اوراکان اوو اسپایدر

گفتنی است مدل لامبورگینی اوو کوپه یا سقف ثابت این توانایی را دارد که ظرف مدت 2.9 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت و ظرف مدت 9 ثانیه به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت برسد، البته حداکثر سرعت آن با لامبورگینی اوراکان اوو اسپایدر برابر است. طراحان برای اوراکان اوو اسپایدر نیز همانند مدل کوپه واحد پردازش LDVI را در نظر گرفته است؛ این سیستم می‌تواند کلیه جنبه‌های رفتار دینامیک خودرو شامل فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب، سیستم چهار چرخ محرک، هدایت گشتاوری و کنترل کشش پیشرفته را کنترل کند. همچنین این سیستم با هدف ارتقای آیرودینامیک خودرو تمامی تحرکات سیستم تعلیق و فرمان را نیز کنترل می‌کند.

لامبورگینی اوراکان اوو اسپایدر

قیمت

طراحان برای لامبورگینی اوراکان اوو اسپایدر از رنگ بدنه سبز چهار لایه استفاده کرده‌اند و این خودرو از رینگ‌های 20 اینچی جدید و لاستیک‌های پیرلی P زیرو بهره می‌برد. در کابین این خودرو ترکیبی از آلکانترا و چرم استفاده شده و دوخت و تریم آن هم با رنگ بدنه ست شده است. مشتریان می‌توانند پکج‌های مختلفی چون کامپوزیت کربن را برای این خودرو سفارش دهند. این خودرو از سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش 8.4 اینچی جدید نیز بهره می‌برد که امکانات زیادی را در دسترس رانندگان قرار می‌دهد. بر اساس اعلام رسمی لامبورگینی اوراکان اوو اسپایدر در اروپا با قیمت 202 هزار و 437 یورو و در آمریکا نیز با قیمت 287 هزار و 400 دلار به فروش می‌رسد و نخستین مدل این خودرو در بهار سال 2019 به مشتریان تحویل داده می‌شود.

تصاویر لامبورگینی اوراکان اوو اسپایدر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. رنگشششششششششششششششششششششششششش

  2. دویست هزار یورو که چیزی نیست ده میلیون یورو هم اگر بود آقا زاده ها بازم تواناییه خریدنشو داشتن