تست مقاومت گلکسی اس ۱۰ توانایی بالای آن در برابر آسیب را نشان می‌دهد

تست مقاومت گلکسی اس ۱۰ توانایی بالای آن در برابر آسیب را نشان می‌دهد

اگر شما هم قصد خرید گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) را دارید اما درباره مقاومت آن در برابر خط و خش، شعله‌های آتش و خم شدن تردید داری،د در ویدیوی تست مقاومت گلکسی اس ۱۰ می‌خواهیم این نگرانی شما درباره‌ی پرچمدار ۲۰۱۹ سامسونگ را برطرف کنیم.

به نظر می‌رسد که سامسونگ در ساخت مدل‌های استاندارد گوشی های پرچمدار خود کیفیت ساخت بالایی را برای مقاومت در برابر آسیب‌های فیزیکی در نظر می‌گیرد و در چند سال گذشته شاهد این بوده‌ایم که پرچمداران سری گلکسی اس سامسونگ مقاومت بالایی در برابر آسیب‌های خارجی دارند. حالا Zack Nelson از کانال یوتیوبی معروف JerryRigEverything ویدیوی تست مقاومت گلکسی اس ۱۰ را منتشر کرده است که دقیقا همین موضوع را بار دیگر تایید می‌کند. طی هفته‌های گذشته او پرچمداران برندهای مختلف را تست کرده است و در ویدیوهای مختلف دید‌ه‌ایم که حتی جدیدترین پرچمداران موبایل نیز خطر خم شدن و دریافت خط و خش و آسیب‌های فیزیکی را برای کاربر به ارمغان می‌آورند، اما این موضوع درباره محصولات سامسونگ متفاوت است و طبق گفته‌های این تولیدکننده‌ی معروف هر چقدر هم تلاش کنید نمی‌توانید سیستم دوربین‌های سه گانه بر روی پنل پشتی یا دوربین سلفی قرار گرفته درون حفره نمایشگر آن را با آسیب مواجه کنید.

البته این موضوع طبیعی است زیرا هر چهار دوربین گلکسی اس ۱۰ به شکلی دقیق با یک لایه تشکیل شده از شیشه مقاوم گوریلا گلس ۶ محافظت می‌شوند که همچنین نمایشگر ۶.۱ اینچی سبک Infinity-O را نیز به طور کامل می‌پوشاند تا مقاومتی بالاتر از متوسط پرچمداران اندرویدی حال حاضر را در اختیارتان قرار دهد؛ البته همچنان هم شما می‌توانید بر روی صفحه خط و خش بیاندازید و به همین دلیل است که سامسونگ یک محافظ پلاستیکی مخصوص نمایشگرهای سری اس ۱۰ را پیشنهاد می‌کند تا هنگامی که گوشی را درون جیب خود و در مجاورت سکه، کلید و دیگر آیتم‌های فلزی سخت قرار می‌دهید، آسیبی به نمایشگر آن وارد نشود. هنگام آسیب دیدن نمایشگر قطعا مهمترین موضوع به محدوده‌ای مربوط می‌شود که سنسور اثر انگشت اولتراسونیک آن درون نمایشگر قرار گرفته است و از آنجایی که این سنسور زیر نمایشگر لمسی گوشی قرار گرفته، شکستن شیشه و آسیب در آن قسمت می‌تواند عمل کرد این اسکنر را مختل کند.

بنابراین ویدیوی جذاب امروز گجت نیوز را تماشا کنید تا ببینیم در تست مقاومت پرچمدار جدید سامسونگ در برابر انواع آسیب‌های فیزیکی چه مقاومتی از خود نشان می‌دهد:

ویدیوی تست مقاومت سامسونگ تست مقاومت گلکسی اس 10

البته با وجود این که این موضوع ممکن است که شما را نگران کرده باشد اما لازم است بدانید که نیروی زیادی باید به این قسمت وارد شود تا نمایشگر بشکند، آسیب ببیند و یا هر ایراد دیگری که ممکن است سنسور اثر انگشت را از کار بیندازد. قطعا چنین فشاری در موقعیت‌های عادی روزمره به نمایشگر گوشی وارد نمی‌شود و خط و خش‌های عادی نیز نمی‌توانند در عملکرد آن خللی ایجاد کند. اما متاسفانه سقوط گوشی از یک ارتفاع نسبتا زیاد بر روی یک سطح سخت ممکن است باعث شکسته شدن نمایشگر و آسیب دیدن سنسور شود، بنابراین بهتر است که احتیاط را رعایت کنید و یک کیس برای این دیوایس گران‌قیمت هزار دلاری خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. سر این گوشی چ بلاهایی میارن

  2. حاصل ده سال ابروی سامسونگه بایدم اینجور باشه

  3. تو حسگر اثر انگشت که دروغ گفت