بهترین بازی های آیفون

دانلود بهترین بازی های آیفون در سال 2019

بهترین بازی های آیفون در سال 2019 را در این مطلب شناخته و آن‌ها را دانلود خواهیم کرد. بازی های معرفی شده اغلب از چند سال قبل جزو بهترین بازی های آی او اس (iOS) برای آیفون و آی پد بوده‌اند.

آیفون‌ها به طور پیش‌فرض، گوشی های گیمینگ تلقی می‌شوند! برای سیستم عامل آی او اس بیش از یک میلیون بازی تا امروز توسعه یافته و آیفون‌ها نیز به لطف داشتن سخت افزاری قدرتمند و سیستم عاملی بهینه، به خوبی از پس پردازش تمامی بازی‌ها بر می‌آیند.

دانلود بهترین بازی های آیفون (آی او اس) 2019

وجود میلیون‌ها گزینه‌ برای دانلود و نصب سبب شده یافتن بهترین بازی های آیفون کار دشواری باشد. برخی بازی‌ها ارزش نصب نداشته و حتی یک دلار هزینه نیز برایشان زیاد است! با توجه به همین موضوع، در این مطلب به معرفی و دانلود بهترین بازی های آیفون 2019 خواهیم پرداخت. بهترین بازی های iOS معرفی شده در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند. با کلیک روی نام هر بازی به صفحه دانلود آن از آیتونز منتقل خواهید شد.

Reckless Racing 3

قیمت: 3 دلار

بهترین بازی های آیفون

Micro Machines را می‌توان یکی از محبوب‌ترین بازی‌ های موبایل عرضه شده تا امروز دانست. Reckless Racing 3 یکی از بهترین بازی های آی او اس در حال حاضر تلقی شده و با الهام‌گیری از همین بازی توسعه یافته است. مسابقات ماشینی دو بعدی برخلاف تصور اغلب از بازی‌ های سه بعدی نیز جذابیت بیشتری دارند.

گیم پلی بازی ساده اما شدیدا اعتیادآور است. با استفاده از 28 خودرو و 36 زمین مسابقه موجود می‌توانید تا مدت‌ها خود را سرگرم نگه دارید. با پیش رفتن در بازی، به مرور قابلیت‌های بیشتری در اختیارتان قرار خواهد گرفت. به منظور باز کردن آیتم‌های قفل زودتر از روال طبیعی بازی، می‌توانید از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده کنید! Reckless Racing 3 به عنوان یکی از بهترین بازی های آیفون سال 2019 حالت‌های مختلفی داشته و به طور کامل از دسته بازی پشتیبانی می‌کند.

Dark Echo

قیمت: 2 دلار

بهترین بازی های آیفون

اگر دوست دارید به وسیله دانلود بهترین بازی های آیفون خود را به اعماق وهم و خیال ببرید، بازی Dark Echo گزینه مناسبی برای شما است. شما درون دنیایی کاملا تاریک به دام افتاده‌اید و می‌بایست از طریق صداهای منعکس شده از اطرافتان، بتوانید محیط پیرامون خود را تجسم کنید!

تا اینجا ممکن است همه چیز عادی به نظر برسد، اما وهم‌آور بودن بازی از جایی شروع خواهد شد که صداهای ترسناکی بشنوید! این موضوع سبب شده برخی از طرفداران بازی‌ های ترسناک آی او اس از Dark Echo به عنوان بهترین بازی آیفون 2019 یاد کنند. پیشنهاد می‌کنیم اگر خود را نترس، شجاع و دلیر خطاب می‌کنید، در تنهایی، به وسیله هدفون بازی Dark Echo را اجرا کنید.

Florence

قیمت: 3 دلار

بهترین بازی های آیفون

افراد احساساتی، احتمالا Florence را به عنوان بهترین بازی آیفون 2019 یاد می‌کنند. در این بازی، داستان دختری نقل می‌شود که برای نخستین مرتبه به فردی علاقه‌مند شده و شدیدا شیفته او می‌شود. در جریان بازی، ارتباط بین دو فرد همینطور قوی و قوی‌تر می‌شود.

در ظاهر، با توجه به داستان و گیم پلی متفاوت Florence، ممکن است آن را به عنوان یکی از بهترین بازی های آیفون 2019 ستایش کنید، اما بد نیست بدانید داستان این دختر در نهایت به جدایی وی از معشوقه‌اش ختم می‌شود. از آنجایی که شما از ابتدا تا انتهای داستان همراه کاراکتر بازی بوده‌اید، شدیدا با وی مانوس شده و از شکست وی، سرخورده خواهید شد.

Reigns: Game of Thrones

قیمت: 4 دلار

بهترین بازی های آیفون

بد نیست در حالی که مشتاقانه منتظر فصل بعدی (و احتمالا آخرین فصل) گیم آف ترونز هستید، بازی آی او اسی آن را نیز روی آیفون یا آیپد خود نصب و اجرا کنید. در بازی Reigns: Game of Thrones با کاراکترهایی واقعی و اقتباس گرفته شده از داستان فیلم رو به رو خواهید شد. بر اساس تصمیماتی که در جریان بازی می‌گیرید، ممکن است بر تخت پادشاهی بنشینید.

باز بودن دست کاربر در گیم پلی Reigns: Game of Thrones به منظور تصمیم‌گیری، یکی از دلایل قرارگیری آن در زمره بهترین بازی های آیفون سال 2019 است. گرفتن تصمیمات در این بازی تحت شرایط مختلف، به راحتی کشیدن انگشت به بالا و پایین است. فراموش نکنید هر تصمیم، عواقب خاص خود را خواهد داشت، پس دقت بیشتری داشته باشید.

Civilization VI

قیمت: رایگان + 20 دلار

بهترین بازی های آیفون

Civilization را به عنوان پدربزرگ دسته‌بندی 4X می‌شناسند. در این دسته‌بندی، اکتشاف، توسعه و گسترش، استخراج و همچنین قلع و قمع کردن، همه در کنار هم اتفاق می‌افتند. پیش از این فقط مجبور به اجرای بازی در دسکتاپ بودیم، اما اکنون نسخه موبایلی آن با نام Civilization VI نیز در دسترس است.

در فهرست بهترین بازی های آیفون در سال 2019، Civilization VI جزو یکی از گران‌ترین‌ها است. البته دانلود و نصب آن به صورت رایگان امکان‌پذیر است، اما برای دست یافتن به قابلیت‌های بیشتر، در نهایت شاید مجبور به پرداخت این هزینه سرسام‌آور شوید!

دلیل بالا بودن قیمت نسخه پریمیوم بازی، یکسان بودن نسخه موبایل با نسخه دسکتاپ است. به عبارتی هیچ کدام یک از قابلیت‌های ورژن دسکتاپ Civilization در Civilization VI حذف نشده و گیم پلی مشابهی را (در ابعادی کوچک‌تر) در اختیار خواهید داشت. اگر روی سیستم کامپیوتری خود پیشتر این بازی را اجرا کرده باشید، قیمت 20 دلاری آن دیگر برایتان زیاد به نظر نخواهد رسید.

Brawl Stars

قیمت: رایگان

بهترین بازی های آیفون

اگر بدانید بازی Brawl Stars را سوپرسل، توسعه‌دهنده بوم بیچ، کلش آف کلنز و کلش رویال، ساخته است، بدون هیج قید و شرطی آن را دانلود و نصب خواهید کرد! چند مورد از بهترین بازی های آی او اس در طول تاریخچه این پلتفرم را سوپرسل توسعه داده است.

در Brawl Stars نیز داخل میدان مسابقه، با دیگر کاربران رقابت خواهید کرد. دانلود، نصب و اجرای برنامه رایگان است، اما همانند دیگر بازی‌ های موبایل شرکت سوپرسل، در اینجا نیز قادر هستید از طریق خرید جم، به فرآیند پیشرفت خود توسعه بدهید. با پیش رفتن در بازی، به کاراکترهایی جدید با توانایی‌های خاص دست پیدا خواهید کرد. مجددا رقابت‌ها داخل میدان مسابقه زمان کوتاهی دارند، به همین دلیل همیشه باید یک استراتژی جنگی مناسب در چنته داشته باشید.

Broken Sword 5

قیمت: 5 دلار

بهترین بازی های آیفون

اگر دوست دارید داخل محیط بازی، در دنیایی وسیع به ماجراجویی و سیاحت پرداخته و با فتنه، توطئه و دسیسه‌های مختلف دست و پنجه نرم کنید، بازی‌های سری Broken Sword انتخاب‌هایی مناسب برای شما هستند. تمامی شماره‌های Broken Sword جزو بهترین بازی های آیفون بوده‌اند. شماره 5 آن به تازگی منتشر شده و اکنون یکی از بهترین بازی های آیفون در سال 2019 است.

مجددا نیکو و جورج کاراکترهای بازی هستند. آن‌ها تلاش می‌کنند از طریق حل کردن معماهای مختلف، نفرینی شوم را خنثی کرده و انسان‌های کره زمین را از فاجعه‌ای بزرگ نجات بدهند.

Inside

قیمت: رایگان + 7 دلار

بهترین بازی های آیفون

در حال حاضر، لیمبو و تمامی عناوین شبیه به آن جزو بهترین بازی های آیفون در سال 2019 شناخته می‌شوند. حین اجرای Inside نیز همواره هیجان و کمی استرس داشته و داخل بازی به طور کامل غرق می‌شوید. نحوه صداگذاری در بازی های موبایلی این دسته‌بندی، از جمله دلایل جذابیت بالای آن‌ها است. دانلود و نصب بازی رایگان است، اما در صورت نیاز به دست یافتن به تمام ویژگی‌ها، می‌بایست به وسیله پرداخت 7 دلار نسخه کامل را خریداری کنید.

Donut County

قیمت: 5 دلار

بهترین بازی های آیفون

Donut County بازی عجیبی است، اما توانست در سال 2018 تبدیل به بهترین بازی آیفون جهان شود. کاراکتر بازی تحت اختیار شما یک راکون بداخلاق با نام BK است. این موجود می‌تواند درون زمین، حفره‌هایی ایجاد کند. پرسه زدن در محیط اطراف و ملاقات با دیگر کاراکترها، از دیگر رفتارهای این موجود محسوب می‌شوند. گیم پلی بازی با کمی شوخی و خنده همراه شده است و این یکی از اصلی‌ترین دلایل قرارگیری آن در زمره بهترین بازی های آیفون کنونی به شمار می‌رود.

Pokémon Quest

قیمت: رایگان

بهترین بازی های آیفون

در این بازی نیز هدف شکار پوکمون است، اما این کار را در محیطی دو بعدی با گیم پلی‌ای کاملا متفاوت انجام خواهید داد. در جریان بازی بهتر است تمرکزتان فقط روی شکار پوکمون قرار نداشته باشد، چرا که گنجینه‌های بسیار ارزشمندی در گوشه گوشه دنیای بازی وجود دارند.

The Game of Life

قیمت: 3 دلار

بهترین بازی های آیفون

عرضه The Game of Life سبب شد کاربران، قادر به اجرای یکی از بهترین بازی های آیفون در دسته‌بندی تخته‌ای (Board) شوند. در این بازی خواهید توانست تمامی جنبه‌های مختلف زندگی همچون حضور در دانشگاه، تشکیل خانواده، یافتن شغل و دیگر موارد را تجربه کنید.

می‌توانید روی یک دستگاه، با دیگر دوستان خود بازی کنید. از آن جایی که اتمام این بازی زمان بسیار زیادی طلب می‌کند، می‌توانید با انتخاب حالت Fast Mode، نسخه تقلیل یافته آن را اجرا کنید!

Grand Theft Auto: San Andreas

قیمت: 7 دلار

بهترین بازی های آیفون

یکی از بهترین بازی های آیفون در سال 2019، که در سایر پلتفرم‌ها همچون اندروید و دسکتاپ نیز در طول تاریخ بازی های کامپیوتری هموارع جزو بهترین‌ها بوده است، جی تی آی سن آندریاس محسوب می‌شود.

نسخه آی او اسی GTA دارای حدود 70 ساعت گیم پلی است. البته این زمان به حالتی مربوط می‌شود که بخواهید مرحله‌های بازی را یکی پس از دیگری اجرا کرده و به اتمام برسانید. در غیر این صورت خواهید توانست به صورت نامحدود در شهر پرسه زده و هر چقدر دوست دارید خرابکاری کنید! به عنوان یک گیمر واقعی، که پیشتر احتمالا بازی Grand Theft Auto: San Andreas را در دسکتاپ اجرا کرده است، با کاراکتر سیاه پوست بازی یعنی کارل جانسون، خیلی سریع دوباره مانوس خواهید شد.

Heads Up

قیمت: 1 دلار

بهترین بازی های آیفون

امروز گوگل پلی استور و آیتونز، مملو از بازی های کارتی از نوع حدس کلمات است. این کار در Heads up به شیوه دیگری پیاده‌سازی شده است. تعداد زیادی کلمه مربوط به حیوانات، افراد شناخته شده، شغل‌ها و دیگر کلمات در دسته‌بندی‌های مختلف وجود دارند و می‌بایست آن‌ها را حدس بزنید.

تفاوت Heads up با دیگر عناوین مشابه که سبب قرارگیری آن در فهرست بهترین بازی های آیفون در سال 2019 شده است، اجبار به قرار دادن گوشی روی پیشانی به منظور حدس زدن محسوب می‌شود! به این ترتیب دیگر نخواهید توانست کلمه را ببینید. پس، زمینه اجرای بازی با دیگر دوستان فراهم می‌شود.

Paper.io 2

قیمت: رایگان

بهترین بازی های آیفون

جذابیت بازی Paper.io 2 در مسابقه با دیگران است. در این بازی می‌بایست تلاش کنید بیشتر از دیگر کاربران، زمین‌هایی را به اشغال خود در بیاورید. هر کاربر دارای رنگ منحصربه‌فرد خود است، به همین دلیل به راحتی می‌توانید از نحوه پیشرفت یک کاربر خاص اطلاع پیدا کنید.

از جمله دلایل محبوبیت Paper.io 2 و قراگیریش در زمره بهترین بازی های آیفون سال 2019، نیاز به داشتن استراتژی برای دستیابی به پیروزی است. اگر یک دشمن دم شما را لمس کند، کار تمام خواهد بود، پس هرگز از نحوه پیشرفت دیگر کاربران چشم بر ندارید.

Alto’s Odyssey

قیمت: 1 دلار

بهترین بازی های آیفون

Alto’s Odyssey را باید دنبال Alto’s Adventure دانست که خود جزو بهترین بازی های آیفون به شمار می‌رود. در ورژن جدید، Alto به جای کوهستان‌های برفی، در بیابانی وسیع حرکت می‌کند. حین حرکت موانع زیادی رو به رویتان ظاهر می‌شود، اما باید بتوانید به وسیله داشتن تمرکز کافی روی بازی، آن‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. هر چه به جلو پیش می‌روید، موانع خطرناک‌تری رو به رویتان ظاهر خواهند شد.

Limbo

قیمت: 4 دلار

بهترین بازی های آیفون

لیمبو نه تنها یکی از بهترین بازی های آیفون در سال 2019، بلکه یکی از جذاب‌ترین عناوین معرفی شده در تاریخچه بازی های موبایل محسوب می‌شود. Limbo در دسته‌بندی پلتفورمر قرار گرفته و شما را شدیدا در خود غرق خواهد کرد. باید بتوانید هر طور که شده، کاراکتر بازی را حین حرکت و ماجراجویی وی در دل جنگل سالم نگه دارید.

در لیمبو هیچ توضیح و دیالوگی وجود ندارد، با این حال به طور پیاپی با صحنه‌های وحشتناکی رو به رو خواهید شد. بعد از اولین دقایق اجرای بازی، رفته رفته حس ترس تمام وجودتان را فرا می‌گیرد، چرا که نمی‌دانید چند ثانیه بعد، چه موجودی سر راه کاراکتر بازی سبز شده یا چه اتفاقی برای وی رخ خواهد داد.

True Skate

قیمت: 2 دلار

بهترین بازی های آیفون

بازی آیفون True Skate فینگربوردهای قدیمی را به گوشی هوشمندتان خواهد آورد. کافی است انگشتتان را به منظور حرکت اسکت روی صفحه نمایش بکشید. می‌توانید مهارت خود در دنیای اسکیت بورد را به خوبی در True Skate به چالش بکشید، چرا که امکان جهش و حرکت روی موانع مختلف همچون پله‌ها، ریل‌ها و دیگر لبه‌ها وجود دارد.

Fortnite

قیمت: رایگان

بهترین بازی های آیفون

اگر از اجرای بازی فورتنایت روی دسکتاپ در منزل سیر نمی‌شوید، می‌توانید آن را روی گوشی آیفون و تبلت آیپدتان نیز نصب کرده و در هر جایی بازی کنید! فورتنایت در حال حاضر جزو بهترین بازی های آیفون در سال 2019 محسوب می‌شود. اگرچه نسخه اندرویدی Fortnite نیز عرضه شده است، اما اولین سری نسخه موبایل آن برای آی او اس منتشر شد.

یکی از گله‌های برخی کاربران از فورتنایت، نیازمندی به اتصال به اینترنت به طور دائمی است، اما در حقیقت این موضوع جزو مزیت‌های آن به شمار می‌رود. در هر زمین بازی، 100 کاربر به صورت همزمان حضور داشته و سعی می‌کنند یکدیگر از بین ببرند.

Old Man’s Journey

قیمت: 2 دلار

بهترین بازی های آیفون

همانند To the Moon، بازی Old Man’s Journey نیز به خاطر روایت کردن داستانی که نحوه اتمام آن در دستان کاربر قرار دارد، بسیار محبوب است. کاراکتر بازی، فردی مسن با لقب Old Man را در طول داستان بازی دنبال می‌کند. در این مسیر با افراد و اشیایی که وی با آن‌ها تعامل برقرار می‌کند آشنا شده و در برخی مواقع، کمک دستش خواهید بود.

داشتن گرافیکی چشم‌نوازی و نمایش طبیعت به بهترین شکل ممکن در کنار وجود انیمیشن‌هایی جذاب سبب خواهند شد هرگز حواستان از روی داستان بازی منحرف نشود. ممکن است حس کنید گیم پلی بازی کمی کند پیش می‌رود، اما هرگز از اجرای آن خسته نخواهید شد.

Fallout Shelter

قیمت: 2 دلار

بهترین بازی های آیفون

در بازی Fallout Shelter مسئولیت شما محافظت از افرادی است که در پی یک انفجاری هسته‌ای، برای زنده ماندن تقلا می‌کنند. باید بتوانید مسائل مختلف افراد نجات یافته از حادثه را به درستی مدیریت کرده و آن‌ها را خوشحال نگه دارید، بلکه بتوانند از مصائب پیش آمده عبور کنند.

NBA 2K19

قیمت: 5 دلار

بهترین بازی های آیفون

همانند عناوین محبوب در دنیای فوتبال همچون PES و FiFa که هر سال ورژنی جدید از آن‌ها عرضه می‌شود، ورود به سال جدید میلادی بهانه‌ای برای انتشار نسخه‌ای جدید از سری بازی های NBA 2K شد. جدیدترین ورژن به خاطر داشتن گیم پلی‌ خاص و واکنش‌گرا، جزو بهترین بازی های آیفون د سال 2019 به شمار می‌رود. امسال نه تنها گیم پلی و گرافیک بهبود یافته، بلکه کنترل‌ها نیز ساده‌تر شده‌اند. وجود حالت‌های تماما داستانی و شغل من (MyCareer)، به جذابیت بازی NBA 2K19 افزوده است.

Monument Valley 2

قیمت: 5 دلار

بهترین بازی های آیفون

Monument Valley 2 را باید ورژنی جدید از اولین شماره بازی دانست که عرضه آن به سال 2014 برمی‌گردد. مجددا کنترل Ro را اختیار دارید، زنی که در تلاش است فرزندش را از میان دنیایی زیبا اما دارای مسیرهایی طاقت‌فرسا عبور بدهد. به منظور لذت بردن از ورژن جدید، نیازی به رعایت ترتیب و دانلود و اجرای نخستین سری بازی نیست. پازل‌های Monument Valley 2 تمرکزتان را گرفته و شما را در محیط بازی غرق خواهند کرد.

Minecraft

قیمت: 7 دلار

بهترین بازی های آیفون

کنکاش در زمین و ساخت اشیای مختلف به وسیله مواد به دست آمده، ایده جالبی است و روزها شما را سرگرم نگه خواهد داشت. Minecraft جزو بهترین بازی های آیفون در سال 2019 محسوب شده و به کاربر اجازه می‌دهد بر اساس سلیقه خود، دنیای سه بعدی منحصربه‌فردش را ایجاد کند. وجود حالت‌های مختلف در این بازی باعث می‌شود هرگز از اجرای آن خسته نشوید.

Subway Surfers

قیمت: رایگان

بهترین بازی های آیفون

در بازی Subway Surfers لحظه‌ای توقف معنی ندارد، در غیر این صورت به دست ماموری که در تعقیبتان است دستگیر خواهید شد. مسیر پر از موانع مختلف است، اما متاسفانه مامور بسیار خبره و ورزیده بوده و پا به پایتان تمامی موانع را از پیش رو بر می‌دارد تا بلکه شما را دستگیر کند. نسخه آی او اسی بازی برای نمایشگر Retina گوشی های آیفون بهینه‌ شده است، به همین دلیل از گرافیک چشم‌نواز Subway Surfers لذت خواهید برد.

Prune

قیمت: 4 دلار

بهترین بازی های آیفون

طرح و گرافیک بازی Prune هر دو شدیدا جذاب بوده و این عنوان را در زمره بهترین بازی های آیفون در سال 2019 قرار داده است. به وسیله کشیدن انگشت روی نمایشگر، درختی کاشته و آن را زیر نور آفتاب پرورش می‌دهید. این درخت برای رشد کردن، علاوه بر نور آفتاب نیازمند توجه و رسیدگی است. به همین دلیل نباید هرس کردن آن و جلوگیری از مسمون شدنش را پشت گوش بیندازید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه