هواوی واچ جی تی

تیزر تبلیغاتی ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی منتشر شد

انتشار تیزر تبلیغاتی ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی (Huawei Watch GT) نشان می‌دهد به معرفی این محصول نزدیک شده‌ایم. در این تیزر می‌توانید با برخی قابلیت‌های این ساعت از جمله عمر باتری یک ماهه و مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متری آشنا شوید.

هواوی انتشار تبلیغات ساعت هوشمند جدید خود٬ هواوی واچ جی تی را برای رونمایی در هند آغاز کرده است. این کمپانی توییتی را در حساب کاربری هندی خود منتشر کرده و ویدیوی کوتاهی از ساعت Watch GT در آن قرار داده است. البته در این ویدیو هیچ جزئیاتی از آنچه که در انتظارش هستیم٬ دیده نمی‌شود.

هواوی واچ جی تی آخرین ساعت هوشمند هواوی است که به نرم افزاری داخلی این شرکت مجهز خواهد بود. این ساعت می‌تواند نیازهای علاقه‌مندان به تناسب اندام را با ویژگی‌هایی همچون ردیابی جی پی اس٬ نمایش ضربان قلب٬ مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متری٬ فشارسنج٬ قطب‌نما٬ ردیاب خواب و غیره برطرف کرده و آن‌ها را ترغیب به خریداری خود کند.

تیزر تبلیغاتی هواوی واچ جی تی

 

با این حال کلیدی‌ترین قابلیت این ساعت٬‌ باتری است. در حالی که اغلب دیوایس‌های مجهز به سیستم عامل WearOS کمتر از یک یا دو روز با هر بار شارژ قابل استفاده هستند٬ هواوی واچ جی تی را می‌توانید با هر بار شارژ و همراه با استفاده از نمایشگر ضربان قلب آن٬ به مدت دو هفته مداوم استفاده کنید. اگر قابلیت نمایشگر ضربان قلب آن را غیرفعال کنید این ساعت تا ۳۰ روز نیازی به شارژ مجدد نخواهد داشت و اگر در همین شرایط ضربان قلب و ردیابی جی پی اسی نیز فعال باشد٬ تا ۲۲ ساعت می‌توانید به صورت مداوم از ساعت هوشمند جدید هواوی استفاده کنید.

هنوز قیمت و زمان عرضه‌ی دقیق این ساعت هوشمند اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ایفون که زده کنار