شیائومی Mi 9

بی وای دی الکترونیک به لیست تولیدکنندگان گوشی شیائومی Mi 9 پیوست

با توجه به فروش فوق‌العاده گوشی پرچمدار شیائومی می 9 (Xiaomi Mi 9)، شرکت بی وای دی الکترونیک (BYD) نیز به لیست تولیدکنندگان شیائومی Mi 9 پیوست تا ظرفیت تولید این گوشی افزایش پیدا کند.

گوشی شیائومی می 9 (Xiaomi Mi 9) در فروش اولیه خود به سرعت فروخته شد و با توجه به اعلام شیائومی، تمام موجودی این گوشی در کمتر از یک دقیقه به فروش رفت. حالا شیائومی در تلاش است تا ظرفیت تولید خود را برای پاسخگویی به تقاضای بسیار زیاد مشتریان، افزایش دهد. به همین دلیل اکنون با هدف افزایش تولید گوشی Mi 9، یک شرکت دیگر به لیست تولیدکنندگان شیائومی اضافه شده است.

بی وای دی

این شرکت جدید، بی وای دی الکترونیک (BYD Electronic) است که حتما نام آن را به عنوان یک شرکت خودروسازی چینی شنیده‌اید. BYD حالا به فاکسکان (FoxConn) می‌پیوندد تا پرچمدار جدید شیائومی یعنی می 9 را تولید کنند. شرکت فاکسان نیز یک شرکت تایوانی است که به عنوان بزرگترین تولیدکننده قطعات رایانه‌ای و الکترونیکی در جهان شناخته می‌شود. این اطلاعات توسط لی جون (Lei Jun)، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شیائومی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است. وی همچنین از برنامه‌ریزی برای تولید یک میلیون دستگاه در ماه اول خبر داد.

مشخصات شیائومی Mi 9

شیائومی Mi 9 در تاریخ 20 فوریه عرضه شد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.39 اینچی AMOLED، چیپست اسنپدراگون 855، رم 8 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است. شیائومی می 9 همچنین اولین گوشی این کمپانی است که از دوربین اصلی سه گانه بهره می‌برد. این دوربین سه گانه شامل سنسورهای 48 مگاپیکسلی اصلی، 12 مگاپیکسلی تله فوتو و 16 مگاپیکسلی اولترا واید می‌شود. برای دوربین سلفی نیز یک سنسور 20 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

علاوه بر آن، شیائومی Mi 9 از حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش، سیستم عامل اندروید 9 پای و باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 27 واتی و شارژ سریع 20 واتی بی سیم برخوردار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. من میگم این از همه قوی تر میشه