فست شارژر جدید شیائومی

فست شارژر جدید شیائومی با دو پورت USB-C و USB-A معرفی شد

کمپانی شیائومی اخیرا یک شارژر دیواری 30 واتی را در رنگ سفید و با پین تاشو معرفی کرد. فست شارژر جدید شیائومی علاوه بر چند ولتاژی بودن، هر دو درگاه خروجی USB-C و USB-A را دارد تا برای شارژ سریع طیف وسیعی از دستگاه‌ها، کاربرد داشته باشد.

از این شارژر دوگانه می‌توان برای تغذیه گوشی موبایل، تبلت و نوت بوک بهره گرفت. توان خروجی فست شارژر جدید شیائومی هنگامی که تنها از پورت USB-C آن استفاده می‌شود، حداکثر 30 وات و در صورت استفاده‌ی تنها از پورت USB-A، حداکثر 27 وات است. چنانچه هر دو درگاه به طور همزمان کار کنند، مجموع توان خروجی به 24 وات خواهد رسید.

این محصول که از شارژ سریع USB PD هم پشتیبانی می‌کند، قادر به تامین خروجی‌های 5 ولت 3 آمپر، 9 ولت 3 آمپر، 12 ولت 2.25 آمپر و 15 ولت 2 آمپر است. ولتاژ خروجی 15 ولت آن سبب می‌شود که برای شارژ برخی از لپ تاپ های باریک و سبک هم، مناسب باشد. همچنین دارای ولتاژ ورودی 100-240 ولت AC است و با برق شهری اکثر کشورهای دنیا سازگاری دارد.

به لطف وجود دوشاخه تاشو در این شارژر دیواری، کاربران می‌توانند آن را درون کیف قرار داده و حمل کنند؛ بدون اینکه نگران سوراخ یا پاره شدن کیف خود باشند.  کمپانی سازنده روی ایمنی محصول خود نیز تاکید ویژه‌ای داشته و مدعی استفاده از چیپ‌هایی برای افزایش امنیت کاربری این شارژر 30 واتی شده است. حافظت در برابر اضافه ولتاژ و اضافه جریان، از جمله ویژگی‌های امنیتی آن محسوب می‌شوند. قیمت فست شارژر جدید شیائومی مبلغی معادل 9 دلار آمریکا (59 یوان) تعیین شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه