رامسر

رامسر عروس شهرها

از میان شهرهای زیبای ایران، رامسر را می‌توان در رتبه اول قرار داد. رامسر شهری در استان وسیع مازندران می‌باشد. این شهر ۸/۷۲۹ کیلومتر وسعت دارد که حدود ۰۷/۳ درصد از مساحت استان مازندران را تشکیل می‌دهد. شهری که ساحل خزر را به طبیعت زیبای کوه‌های البرز وصل می‌کند.

این شهر به سبب موقعیت جغرافیایی، امکانات رفاهی و تفریحی، وجود فرودگاه، امکانات اقامتی و همچنین برخورداری از جاذبه‌های گوناگون، بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته به گونه‌ای که سالانه عده قابل توجهی از داخل و خارج کشور برای اقامتی چند روزه و اجاره ویلا رامسر را انتخاب می‌کنند. این شهر در ارزیابی عملکرد و فعالیت‌های ستاد مرکزی خدمات سفر، در نوروز سال ۱۳۹۵ به عنوان شهر برتر گردشگری در سطح کشور انتخاب شده است.

جاذبه‌های رامسر

رامسر جاذبه‌های بسیار زیادی دارد که هر کدام به نوبه خود از جذابیت ویژه‌ای برخوردارند. یکی از مهمترین جاذبه‌ها، چشمه‌های معدنی‌ای هستند که علاوه بر خواص درمانی، زیبایی‌های طبیعت پیرامونشان گردشگران را مجذوب خود می‌کند. این آب گرم‌ها به چشمه‌های گوگردی گازدار معروف‌اند.

همچنین از میان دیگر جاذبه‌های رنگارنگ رامسر می‌توان به این موارد اشاره کرد: جواهرده، ییلاق گرسماسر، آبشار ایج، تله‌کابین رامسر، بوستان جنگلی صفارود، قله مارکو، آب گرم سادات محله، عمارت کاخ مرمر، جنگل دالخانی، غار یاغی لوکا، دهستان جنت رودبار، غار گرگرلوکا، آبشار سیاسرت، سد میجران، موزه مردم‌شناسی.

بهترین زمان سفر به رامسر

شهرهای شمالی کشورمان به دلیل وجود دریا و نوع آب‌وهوا، در تابستان هوایی شرجی دارند. تابستان‌های گرم و مرطوب برای بسیاری از افراد آزاردهنده است. رامسر نیز از این قاعده آب‌وهوایی مستثنی نیست. البته ییلاقات جواهرده، گرسماسر و جنت رودبار در تابستان هم هوای خنک و دل‌انگیزی دارند. میانگین هوای این شهر در مرداد ماه که گرم‌ترین ماه سال است به ۲۴/۹ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

رامسر

در زمستان هوا بسیار سرد است و در بهمن ماه که سردترین ماه سال می‌باشد، میانگین هوا ۶/۷ درجه سانتی‌گراد است.

بهترین زمان سفر به رامسر از نظر آب‌وهوا، فصل بهار است. اواسط اردیبهشت و اوایل پاییز هوای مناطق مختلف این شهر بسیار دلپذیر است.

اجاره ویلا در رامسر

آن‌چه بسیار مورد توجه فعالین حوزه گردشگری قرار گرفته، موضوع اقامت گردشگران فراوانی است که از داخل و خارج کشور به رامسر سفر می‌کنند. با توجه به حجم زیاد مسافران، بدون شک باید سازوکاری وجود داشته باشد تا هم مسافران بتوانند به آسانی اقامتگاهی درخور و مناسب بیابند و هم صاحبان ویلاها برای اجاره ویلا به دردسر نیفتند. میزبون یک سامانه رزرواسیون ویلا و سوئیت است که راحتی میهمان و میزبان را همزمان در دستور کار خود قرار داده و به مسافران زیادی در شهر رامسر خدمات اقامتی ارائه می‌کند. با استفاده از این سامانه مسافران می‌توانند قبل از سفر محل اقامت خود را انتخاب کنند و هنگام سفر دغدغه یافتن اقامتگاه مناسب را نداشته باشند. برای اجاره ویلا در رامسر می‌توانید به راحتی وارد سامانه میزبون شوید و پس از مشاهده شرایط و عکس اقامتگاه‌های مختلف، محل اسکان خود را انتخاب نمایید.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. الان ن تو بهار خوبه خیلی

  2. واقعا ایران یه کشور چهار فصل وزیباست