دسته بازی گوگل

پتنت‌هایی از دسته بازی گوگل مخصوص سرویس استریم این شرکت منتشر شد

پتنتی از دسته بازی گوگل منتشر شده که احتمالا با سرویس استریم بازی معرفی نشده‌ی این شرکت مرتبط است. ظاهرا گوگل می‌خواهد آن را در کنفرانس توسعه دهندگان بازی 2019 معرفی کند.

اوایل سال 2019 میلادی شایعاتی مبنی بر اینکه گوگل به دنبال توسعه‌ی یک سرویس استریم بازی مبتنی بر کروم کست است شنیده می‌شد. و حالا پتنتی از دسته بازی گوگل منتشر شده است که احتمالا مربوط به همین سرویس می‌شود.

ملاقات با دسته بازی گوگل تا چند روز آینده

اواخر ماه مارس میلادی گوگل میزبان یک رویداد اسرارآمیز در کنفرانس توسعه دهندگان بازی است. به نظر می‌رسد گوگل با سرویس استریم بازی خود در این رویداد جهانی حاضر می‌شود تا لقب «نتفلیکس برای بازی‌ها» را از آن خودش کند. آن‌ها سال گذشته نیز پروژه استریم (Project Stream) را به صورت آزمایشی راه اندازی کرده بودند.

این پتنت نشان می‌دهد دسته بازی گوگل خود صاحب یک سیستم نوتیفیکیشن است که می‌تواند کاربر را هنگام آماده بودن یک بازی، دریافت پیشنهاد دعوت، تغییر استاتوس در لیدربورد و یا درخواست چت با یک گیمر دیگر، مطلع کند.

این پتنت شامل مجموعه‌ای از علائم است که چگونگی طراحی کنترلر گوگل را نشان می‌دهند. این کنترلر شامل دو جوی استیک، شانه‌ی بالایی با دکمه‌های فشاری، دکمه‌های جهت حرکت (d-pad) و اجرای بازی است. این تصاویر همچنین دکمه‌ای شبیه به یک دکمه‌ی مخصوص میکروفون را نیز نشان می‌دهند که احتمالا مربوط به دستیار دیجیتالی گوگل خواهد بود.

گروه طراحی Yankodesign مجموعه‌ای از رندرهای سه بعدی را براساس این پتنت منتشر شده به نمایش گذاشته است،‌ اما ما هنوز نمی‌دانیم آیا این تصاویر مربوط به نسخه‌ی نهایی گیم پد گوگل هستند یا مربوط به مراحل پیش از تولید نهایی خواهند بود. ما همچنان علاقه‌مند به دریافت جزئیات مفصلی در مورد چگونگی کارکرد دکمه‌های این گجت هستیم، اما در بخش توضیحات پتنت چیز خاصی ذکر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*