مشکل ورود به اینستاگرام

مشکل ورود به اینستاگرام ؛ 22 و 23 اسفند 97

از ساعاتی پیش کاربران برای ورود حساب کاربری خود در اینستاگرام دچار مشکل شده و قادر به لاگین در این شبکه اجتماعی نیستند. مشکل ورود به اینستاگرام از ساعات پایانی روز 22 اسفند شروع شده و همچنان در ساعات ابتدایی 23 اسفند ادامه دارد. اما علت این اختلال اینستاگرام چیست؟

ساعاتی است که اینستاگرام با مشکل و اختلال مواجه شده و امکان ورود کاربران به حساب کاربری خود در این اپلیکیشن وجود ندارد. این مشکل از سراسر ایران گزارش شده و کابران زیادی ساعاتی است با پیغام زیر برای ورود به اینستاگرام مواجه می‌شوند :

مشکل ورود به اینستاگرام

علت مشکل ورود به اینستاگرام

با توجه به اینکه هنوز هیچ منبع رسمی علت مشکل ورود به اینستاگرام را اعلام نکرده اما گمانه زنی ها و شایعات بسیاری از همان دقایق ابتدایی این اختلال در فضای مجازی منتشر شده است. بر این اساس، برخی عقیده دارند که این اختلال در پی شایعه فیلتر اینستاگرام و شروعی برای قطع دسترسی کاربران به این شبکه اجتماعی در ایران است و برخی دیگر عقیده دارند که اختلال امشب تنها یک مشکل فنی از سوی اینستاگرام بوده و به زودی حل خواهد شد.

به هر حال، هنوز مشخص نیست که علت اصلی مشکل ورود به اینستاگرام چیست و برای اطلاع از این موضوع می بایست منتظر واکنش های رسمی در این مورد باشیم. همچنین در صورت کسب اطلاعات بیشتر، این مطلب به روز خواهد شد.

در صورتی که شما هم برای ورود به اینستاگرام خود دچار مشکل شده اید، لطفا این موضوع را در بخش نظرات با ما و دیگر کاربران گجت نیوز در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

42 دیدگاه

  1. ار دیروز امکان لاگین ندارم وهر کاری کردم نشد رمزم هم درسته ولی وارد نمیشه

  2. اره واقعا ما نفهمیدیم

  3. من هم سه تا اکانت کارى تقریبا مرتبط دارم یه مشکلاتى از ۴ شنبه برام پیش اومد و اینستا مو دوباره نصب کردم حالا فقط یه دونه از اکانتهام بالا میاد و پست نمى تونم بذارم مى گه خطاى نا مشخص و با فیلتز شکن هم باز نمىشه ربطى به فیلتر تداره

  4. سلام منم همین مشکل رو داشتم بعد از چندبار امتحان اینستا موقتا خوب شد و وارد شدم ولی بعد از چند دقیقه خواستم دوباره برم همین مشکل پیش اومد هنوزم خوب نشده..با فیلتر شکن هم همین ارور رو میده…

  5. هشتاد میلیون مردم انقلابی و اسلامی ما امیدوارند این شبکه فساد و فحشای ساخت غرب استکبار فیلتر شود . این شبکه غربی با اخبار دروغین وارد زندگی ما امت اسلامی و انقلابی ایران شده و سعی دارد مغز مارا تسخیر کند ولی کورخونده .

  6. تمام سایتای خبری حوزه تکنولوژی نظیر verge اعلام کردن که اختلال وجود داره و یکساعت پیش خود اینستاگرم هم گفته مشکل زیرساخت داریم و‌در حال حلش هستیم
    اختلال روی دو عضو دیگر خانواده ، واتس و فیس بوک هم وجود داره :))

  7. مال من هم نصفه کار میکنه پستارو میاره بالا ولی نه پستای ذخیره شده رو میاره نه میشه ذخیره کرد آپدیت هم کردم تأثیر نداشت هر دیقه میزنه پوشش خبری بازخوانی نمی شود لطفا مشکل رو رفع کنید ممنون

  8. سلام منم از ساعت ۱۰ شب چهارشنبه دیگه نتونستم وارد شم 😑
    میزنه خطای شبکه نامشخصی رخ داده است، دوست عزیزم ممتون بابت اطلاعرسانیت لطفا بازم اطلاع رسان کن ممنونم ازت

  9. سلام اره منم از عصر نمیتونم وارد اینستاگرام شم

  10. سلام منم از سر شب که وارد اینسنا میشم چندثانیه نگذشته بیرونم میکنه و میگه اینستگرام قطع شده است¡

  11. من‌ هم استورینمیتونستم بزارم پاک کردم دوباره نصب کردم دیگه وارد اکانتم نمیتونم بشم نه با اپلیکیشن و نه از سایت

  12. قرار بود واتساپ و اینستا و فیسبوک ادغام بشن،احتمالا دارن تستش میکنن واسه همینه،چون اگه ادغام بشن اینستا هم فیلتر میشه چون فیسبوک فیلتره،موافقین؟

    • خیر. در همه سایتهای معتبر خارج از ایران نوشتند که ایراد از شبکه فیسبوک هست که متعقبا اینستاگرام رو هم شامل میشه. و تیم فیسبوک اطلاع داده که دارند روی این مشکل کار میکنند. هنوز هم حل نشده.


      @facebook
      We’re focused on working to resolve the issue as soon as possible, but can confirm that the issue is not related to a DDoS attack.

    • خیر. در همه سایتهای معتبر خارج از ایران نوشتند که ایراد از شبکه فیسبوک هست که متعقبا اینستاگرام رو هم شامل میشه. و تیم فیسبوک اطلاع داده که دارند روی این مشکل کار میکنند. هنوز هم حل نشده.

  13. من عصر روز چهارشنبه 22 اسفند ماه سال 97 خواستم عکسم رو آپلود کنم برای پیجم همش پیام میومد که نمیشه بعد گفتم اینستاگرام رو یه بار پاکش کنم تا شاید درست بشه وقتی دوباره نصبش کردم دیگه هیچ کدوم از اکانت هام بالا نیومد اصلا نشد که وارد پیجم بشم امیدوارم هر چه سریعتر این مسأله حل بشه چونکه اگه فیلترش کرده باشن با فیلترشکن میاد حتما ولی اصلا ربطی نداره مثل اینکه اینستاگرام هم رفت هی هی 😫😪😥😢

    • خیر. در همه سایتهای معتبر خارج از ایران نوشتند که ایراد از شبکه فیسبوک هست که متعقبا اینستاگرام رو هم شامل میشه. و تیم فیسبوک اطلاع داده که دارند روی این مشکل کار میکنند. هنوز هم حل نشده.

  14. منم اینستامو اپدیت کردم بعد نه استوری میشد گذاشت نه کامنت دیلیت زدم برگردم ایستا قبلی که دیگ بالا نیومدش حالا گیرم ینی کی حل میشه این مشکل

  15. منم مشکل داشت تو لود اومدم بیرون دیگه نتونستم وارد شم.اخه پیج کاری هم هست

  16. منم اینستامو اپدیت کردم بعد نه استوری میشد گذاشت نه کامنت دیلیت زدم برگردم ایستا قبلی که دیگ بالا نیومدش حالا گیرم ینی کی حل میشه این مشکل

  17. سلام.واسه منم با مشکل مواجه شده دقیقا همین مشکلی که دوستان داشتن.

  18. برای فیسبوکم مشکل ایجاد شده همگانیه

  19. سلام
    ماله من که اوکیه:)

  20. مال من نصفه کار میکنه،تایم لاین رو که اصلا نمیاره ولی پستارو لود میکنه

  21. والا منم در اومدم از اکانتم الان نمیتونم برم دوباره. معلوم نیس کی درست میشه؟؟؟؟؟؟

  22. من دایرکت هام لود نمیشد گفتم لاگین کنم شاید درست شه. لاگین کردم و دیگه نتونستم وارد شم. نه با اکانت اصلی خودم. نه با دو تا اکانت دیگه ای که داشتم. با هیچ کدوم نمیشه وارد شد. ظاهرا مشکل همگانیه. نه اپلیکیشن کار می کنه و نه سایت. از طریق سایت هم با هیچ کدوم از اکانت هام نتونستم لاگین کنم.

  23. منم همین مشکلات رو دارم و لایو نمیشه گزاشت و در ضمن مشکل جهانیه و ربطی به فیلتر در ایران نداره

  24. خواستم استوری بزارم نمیشد .اکانتمو بستم که دولاره واردش شم الان هرکاری میکنم نمیشه .دگین چیکارکنم خواهش میکنم ممنون میشم .

  25. اوایلش کند شد بافیلتر شکن کار میکرد اما دیگه کلا کار نکرد امکانش هست فیلترش کردن؟

  26. هیچی دیگه کاسبیمون خراب شد 😕

  27. والا چندتا عکس میخواستم اپلود کنم دیدم خیلی کند عمل میکنه گفتم لوگ اوت شم شاید مشکل حل شه دیگه نتونستم وارد شم تااینکه متوجه شدم مشکل همگانیه
    اما یک عده مشکلی ندارن
    تعداد کمی مشکل دار شده اکانتشون

  28. اول پیجم لود نمیشد پاک کردم و خواستم دوباره وارد شم به مشکل برخوردم دقیقاً همون که شما فرمودید