رنو ساندرو

مشتریان رنو ساندرو باید برای تولید مجدد تا 9 ماه صبر کنند

بر اساس اطلاعیه شرکت پارس خودرو مشتریان خودرو رنو ساندرو برای تولید مجدد باید 9 ماه منتظر بمانند. البته مشتریان از طرح‌های تبدیل مدل خودرو و طرح انصراف از خرید نیز می‌توانند استفاده کنند.

شرکت پارس خودرو در 30 بهمن 97 برای مشتریان محصولات رنو اطلاعیه‌ای را صادر کرد که بر اساس آن به خریداران خودروهای ساندرو اتوماتیک و دنده‌ای که محصولات خود را تحویل نگرفته بودند، 4 پیشنهاد ارائه شد. این 4 پیشنهاد برای مشتریانی که تاکنون برای آن‌ها دعوتنامه تکمیل وجه مابه‌التفاوت ارسال نشده بود به شرح زیر است.

پیشنهادهای ارائه شده به مشتریان رنو ساندرو

  1. طرح پیشنهادی انصراف
  2. طرح پیشنهادی تبدیل مدل خودرو
  3. طرح پیشنهادی الحاقیه قرارداد
  4. طرح پیشنهادی خرید انصرافی

مشتریان با استفاده از طرح پیشنهادی تبدیل مدل خودرو می‌توانند از سه روش ارائه شده برای تبدیل خودروهای ثبت‌نامی خود استفاده کنند، اما شرکت پارس خودرو در طرح پیشنهادی الحاقیه قرارداد به مشتریان عنوان کرد به صورت اختیاری می‌توانند تا تولید مجدد محصولات رنو منتظر بمانند که با امضای این قرارداد سود مشارکت و جریمه تاخیر بر اساس قرارداد که در مجموع حدود 27 درصد می‌شود نیز ادامه خواهد داشت و قیمت قدیم نیز محاسبه می‌شود. اما فرصت الحاقیه برای تولید مجدد 9 ماهه است و مشتریان با امضای آن می‌بایست تا تولید احتمالی رنو ساندرو 9 ماه منتظر بمانند.

محصولات رنو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*