تست مقاومت شیائومی می 9

تست مقاومت شیائومی می 9 ؛ پرچمدار شیائومی زیر تیغ و شکنجه

کانال یوتیوبی مشهور JerryRigEverything ویدیویی از تست مقاومت شیائومی می 9 (ٓXiaomi Mi 9) را منتشر کرده است که در آن به سبک خودش٬ پرچمدار جدید شیائومی را به شدت شکنجه می‌کند!

زک از کانال یوتیوبی JerryRigEverything ویدیویی از تست مقاومت جذاب یک دیوایس دیگر را منتشر کرده است. در تست مقاومت شیائومی می 9 زک این گوشی را خم می‌کند٬ آتش می‌زند و با یک چاقو روی آن خراش می‌اندازد تا ببینید این گوشی از چه کیفیت ساختی برخوردار است.

شیائومی از دوربین‌های پشتی این گوشی با یک لایه شیشه یاقوت کبود محافظت می‌کند. این یک ترکیب عجیب است٬ چرا که شیشه و یاقوت از نظر مقاومت و استحکامشان با یکدیگر کاملا متفاوت هستند. یاقوت از شیشه گران‌تر است و مقاومت بیشتری را نیز ارائه می‌کند و تنها سطح 9 مقیاس موس می‌تواند روی آن اثر بگذارند. این درحالیست که بهترین نوع شیشه‌ی به کار رفته در گوشی‌های هوشمند کنونی٬ در سطح 6 نیز خراش پیدا می‌کنند.

اما برخلاف تصور٬ محافظ لنز دوربین‌های شیائومی می 9 نیز عملکرد یکسانی با نمونه‌های شیشه‌ای بازار دارد و در همان سطح 6 هم خراش پیدا می‌کند. اینطور که به نظر می‌رسد شیائومی نیز همانند اپل از جنس درجه چندمی یاقوت کبود استفاده کرده و به هیچ عنوان نمی‌توان آن را با مقاومت یاقوت به کار رفته در گوشی‌های شرکت اچ تی سی مقایسه کرد.

ویدیوی تست مقاومت شیائومی می 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سالارو اینجوری نزنید