بررسی هواوی وای 7 پرایم 2019 ؛ اقتصادی اما کارآمد

هواوی وای 7 پرایم، یک گوشی اقتصادی اما دارای قابلیت‌های جذاب است. در این مطلب قصد داریم با بررسی هواوی وای 7 پرایم 2019 (Huawei Y7 Prime 2019) بیشتر با امکانات، ویژگی‌ها و مشخصات فنی این گوشی آشنا شویم.

هواوی توانسته با جلب کردن توجه انواع کاربران اعم از دوست‌داران دستگاه‌های پرچمدار، میان‌رده و اقتصادی، سرعت رشدش را شدیدا بهبود ببخشد. اگرچه پرچمداران هواوی سال‌ها است تبدیل به کابوسی برای بزرگان دنیای موبایل همچون سامسونگ، اپل، ال جی و دیگر گوشی‌سازان شده‌اند، اما بیشتر کاربران همچنان بزرگترین گوشی‌ساز چینی را به خاطر محصولات ارزان قیمتش دوست دارند.

در واقع هواوی داخل محصولاتش، به ازای ارائه سخت افزارهایی یکسان در مقایسه با محصولات دیگر شرکت‌ها، قیمت نهایی کمتری از کاربر طلب می‌کند. بررسی هواوی وای 7 پرایم 2019 نشان می‌دهد شرکت روز به روز از این نظر بهتر عمل می‌کند، به طوری که می‌توان سطح توقعات خود را از دستگاه‌های اقتصادی و پایین‌رده بالا برد.

بررسی هواوی وای 7 پرایم 2019

هواوی وای 7 پرایم 2019 یکی از پایین‌رده‌های این شرکت چینی است که توانسته به وسیله ارائه قابلیت‌های بسیار جذاب در عین قیمت مناسب، توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی، نمایشگر 6.2 اینچی، دوربین اصلی دوگانه و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، مشخصات فنی نیستند که در هر پایین‌رده و حتی میان‌رده‌ای پیدا کنید!

فهرست مطالب بررسی هواوی وای 7 پرایم 2019

در ادامه طی قسمت‌های مختلف، به بررسی هواوی وای 7 پرایم 2019 خواهیم پرداخت. با کلیک روی نام هر قسمت می‌توانید به طور مستقیم به آن دسترسی پیدا کنید:

مشخصات فنی هواوی وای 7 پرایم

هواوی وای 7 پرایم 2019

یک گوشی هوشمند اقتصادی، اگر نتواند نیازهای اولیه یک کاربر را فراهم کند، هرگز محصولی ارزشمند تلقی نخواهد شد. اگرچه توان یک گوشی را باید در عمل تست کرد، اما اهمیت مشخصات فنی گوشی روی کاغذ نیز بسیار بالا است و بر اساس آن‌ها می‌توان دست به تصمیم‌گیری زد. در ابتدای بررسی هواوی وای 7 پرایم 2019 قصد داریم مشخصات فنی آن را مورد بررسی قرار دهیم:

  • طول بدنه: 158.9 میلی‌متر
    ضخامت: 8.1 میلی‌متر
    عرض: 76.9 میلی‌متر
  • وزن: 168 گرم
  • مقاومت در برابر آب و گرد و غبار: خیر
  • رنگ‌ها: مشکی، آبی، قرمز
  • پورت‌های ورودی: میکرو یو اس بی 2.0، درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری
  • تراشه: اسنپدراگون 450 (14 نانومتری)، دارای پردازنده‌ای 8 هسته‌ای از نوع Cortex-A53 با سرعت 1.8 گیگاهرتز، مجهز به پردازشگر گرافیکی Adreno 506
  • حافظه: 3 گیگابایت رم با 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی (به جای درگاه سیم‌ کارت دوم) تا سقف 512 گیگابایت
  • ابعاد نمایشگر: 6.26 اینچ از نوع IPS LCD
  • تراکم پیکسلی: 269 پیکسل بر هر اینچ (16 میلیون رنگ)
  • رزولوشن نمایشگر: 720 در 1520 پیکسل با نسبت ابعاد تصویر 19:9
  • نسبت مساحت نمایشگر به بدنه: 80.0 درصد
  • دوربین سلفی: 16 مگاپیکسل
    پشتیبانی از HDR
    توانایی فیلم برداری فول اچ‌دی با نرخ 30 فریم بر ثانیه
  • دوربین اصلی: دوگانه 13 + 2 مگاپیکسل (سنسور رنگی + تشخیص عمق)
    گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8
    دارای قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز
    پشتیبانی از HDR
    توانایی فیلم برداری فول اچ‌دی با نرخ 30 فریم بر ثانیه
  • باتری: 4000 میلی‌آمپر ساعت، لیتیوم-یونی با قابلیت شارژ سریع 10 واتی
  • نرم افزار و سیستم عامل: اندروید 8.1 اوریو + نسخه 8.2 رابط کاربری اختصاصی EMUI
  • امکانات ارتباطی: 2 سیم‌کارت نانو همزمان، 4G LTE، وای فای 802.11 11 b/g/n، وای فای دایرکت، بلوتوث نسخه 4.2
  • سنسورها: سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی، ژیروسکوپ، سنسور تشخیص مجاورت، قطب‌نما، تشخیص نور محیط

طراحی و نمایشگر

لبه‌های خمیده بدنه هواوی وای 7 پرایم در هر چهار طرف سبب شده‌اند نمایشگر 6.26 اینچی گوشی بسیار بزرگ‌تر از آن چه هست به نظر برسد. بررسی هواوی وای 7 پرایم 2019 نشان داد با یکی از بهترین‌ها و زیباترین‌ها از نظر طراحی بدون حاشیه رو به رو نیستیم، اما با در نظر گرفتن قرارگیری گوشی در دسته‌‌بندی پایین‌رده‌ها، سبک طراحی آن بیش از پیش جلب توجه می‌‌کند.

بررسی هواوی وای 7 پرایم 2019

یکی از ایرادات اساسی وارد شده به گوشی های ناچ استایل، تحت تاثیر قرار گرفتن زیبایی ظاهری آن‌ها بود، مشکلی که بعد از طراحی ناچ به شکل قطره آب، تقریبا از بین رفت. بررسی هواوی وای 7 پرایم 2019 اثبات کرد در دسته‌بندی پایین‌رده‌ها و حتی میان‌رده‌ها، با یکی از زیباترین مدل‌ها رو به رو هستیم، چرا که بریدگی بالای نمایشگر فضای زیادی اشغال نکرده و عرض بسیار کمی دارد.

طبق بررسی هواوی وای 7 پرایم جدید، در طراحی آن کاستی‌هایی نیز رویت می‌شود، اما آن‌ها را مجددا با در نظر گرفتن سطح گوشی می‌توان نادیده گرفت. به عنوان نمونه باید به عدم پشتیبانی از استاندارد مقاومتی IP67 یا IP68 و همچنین عدم وجود درگاه یو اس بی نسخه C اشاره کرد.

در مقایسه با وای 7 سال 2018، مدل جدید کمی افزایش ضخامت داشته است، اما با توجه به بالا رفتن ظرفیت باتری به 4 هزار میلی‌آمپر ساعت، می‌توان به جرات گفت کمتر کاربری از این افزایش ناراحت خواهد شد.

به دو دلیل، خرید نسخه‌های آبی و قرمز این گوشی را باید به نسخه مشکی رنگ آن ترجیح بدهید. نخستین دلیل، جذابیت به مراتب بیشتر آن‌ها است. در کمتر محصول پایین‌رده‌ای شاهد ارائه گزینه‌های رنگ چنین جذابی هستیم، اما هواوی با سخاوت، دو گزینه رنگ شاد برای وای 7 پرایم 2019 ارائه کرده است.

بررسی هواوی وای 7 پرایم 2019

دلیل دوم ارجحیت دو رنگ یاد شده به مشکی، استعداد بالای نسخه سیاه رنگ به جذب اثر انگشت است. البته نسخه‌های آبی و قرمز نیز از این مشکل مصون نیستند، اما حداقل وضعیت بهتری داشته و همچون رنگ مشکی، خیلی سریع کثیف و چرکین نمی‌شوند! با این حال، طی بررسی هواوی وای 7 پرایم 2019 دریافتیم پنل پشتی نسخه مشکی رنگ، نور را به خوبی بازتاب می‌کند، پدیده‌ای که ممکن است آن را برای برخی کاربران به مراتب جذاب‌تر کند.

اندازه نمایشگر این پایین‌رده از 5.99 اینچ در مدل سال گذشته، به 6.26 اینچ رسیده است تا از نظر ابعاد، در رده بهترین میان‌رده‌ها قرار بگیرد. با این حال نمی‌توان از صفحه نمایش آن انتظارات زیادی داشت. نوع صفحه نمایش ال سی دی بوده و دارای رزولوشن اچ‌دی است. نسبت ابعاد تصویر 19:9 اینچی گوشی سبب می‌شود تماشای ویدیو روی آن بسیار لذت‌بخش باشد. اگرچه این نمایشگر برای اجرای بازی‌های موبایل بسیار مناسب است، اما سایر مشخصات سخت افزاری، دست کاربر را برای اجرای هر نوع بازی باز نمی‌گذارند!

سطح توقعات خود از نمایشگر هواوی Y7 Prime را باید منطقی نگه داشت. البته این موضوع به معنی کیفیت پایین صفحه نمایش گوشی نیست، اما نمی‌توان آن را با بهترین میان‌رده‌های بازار مقایسه کرد. با این وجود، ابعاد بزرگ نمایشگر دستگاه، آن را برای انجام اعمالی همچون گشت و گذار در وب و تماشای ویدیو، تبدیل به گزینه‌ای ایده‌آل می‌کند. رزولوشن پایین نمایشگر را می‌توان از جهتی یک نعمت دانست، چرا که سبب می‌شود عمر باتری دستگاه به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند و با یک مرتبه شارژ کامل، فرصت بیشتری به منظور تماشای ویدیو یا گشتن در وب داشته باشید.

دوربین

بررسی هواوی وای 7 پرایم 2019 نشان می‌دهد این گوشی روی کاغذ، در بخش دوربین وضعیت بسیار خوبی دارد. دوربین جلویی 16 مگاپیکسل بوده و نیاز طرفداران سلفی را برطرف می‌کند. چنین سنسوری را در کمتر گوشی میان‌رده و حتی پرچمداری می‌توان پیدا کرد، هر چند وضوح تصویر بالا، تنها یکی از چندین فاکتور مورد نیاز برای یک سنسور دوربین خوب است. دوربین پشتی نیز دوگانه بوده و در کنار سنسور رنگی اصلی 13 مگاپیکسلی ماژول آن، یک سنسور عمق میدان با وضوح 2 مگاپیکسل قرار دارد. وجود هوش مصنوعی در پس پرده تمام پردازش‌های دوربین، یکی دیگر از نقاط قوت هواوی وای 7 پرایم محسوب می‌شود.

بررسی هواوی وای 7 پرایم 2019

یکی از مصادیق ساده کاربرد هوش مصنوعی دوربین، توانایی تشخیص چهره است، به طوری که با بردن منظره‌یاب روی صورت یک انسان، سریعا حالت عکاسی را به پرتره تغییر می‌دهد. بررسی هواوی وای 7 پرایم 2019 در بخش دوربین سبب شد انتظاراتمان از یک پایین‌رده بالا برود! بعد از تشخیص چهره، نه تنها فوکوس روی صورت فرد قرار گرفته و پس‌زمینه محو می‌شود، بلکه سایر عناصر و پیکربندی‌های دوربین نیز بر اساس شرایط محیطی، به صورت خودکار در بهترین حالت ممکن قرار خواهند گرفت. حرفه‌ای بودن هوش مصنوعی به شما اطمینان می‌دهد در صورت استفاده از حالت خودکار دوربین به جای حالت دستی، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

اما این اتفاقات مربوط به زمان تشخیص چهره می‌شوند. طی بررسی هواوی وای 7 پرایم 2019 دریافتیم دوربین آن، قادر به تشخیص منظره‌های مختلفی است. به عنوان نمونه باید به غذا، حیوانات، خودرو و دیگر انواع صحنه‌ها اشاره کنیم. هوش مصنوعی به خوبی می‌تواند بین نزدیک‌ترین اشیا تفاوت قائل شده و نحوه پیکربندی را به بهترین شکل ممکن تغییر بدهد. به عنوان نمونه، هوش مصنوعی دوربین هواوی Y7 پرایم بین یک ساختمان قدیمی و یک ساختمان تاریخی تفاوت قائل است!

حین روشن نگه داشتن هوش مصنوعی دوربین، حجم تصاویر نهایی ثبت شده به میزان بسیار قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند. به عنوان نمونه در یک صحنه و منظره کاملا مشابه، اندازه فایل در زمان عدم استفاده و استفاده از هوش مصنوعی به ترتیب 5 مگابایت و 10 مگابایت بود! در ادامه، هشت تصویر را مشاهده خواهید کرد که دو به دو، در زمان فعال‌سازی و غیر فعال‌سازی AI دوربین به ثبت رسیده‌اند.

سنسور ثانویه دوربین اصلی گوشی از نوع سوپر واید نیست، به همین دلیل نمی‌توان به منظور عکاسی از مناظر طبیعی روی آن حساب باز کرد. در ادامه، تصاویری که حین بررسی هواوی وای 7 پرایم 2019 با استفاده از دوربین آن از مناظر شهری به ثبت رسیده‌اند را مشاهده خواهید کرد.

طی بررسی هواوی وای 7 پرایم 2019 دریافتیم عملکرد دوربین آن در تاریکی شب چندان جالب نیست و اصلا چنگی به دل نمی‌زند. به نظر می‌رسد هوش مصنوعی نیز در این زمینه کمک چندانی نخواهد کرد. با این حال، در زمان عدم وجود نور کافی (و نه عدم حضور کامل نور خورشید)، تصاویر به ثبت رسیده به احتمال بسیار زیاد کاربر را راضی نگه خواهند داشت.

اتصالات و باتری

طی بررسی هواوی وای 7 پرایم 2019 از نظر عمر باتری مشخص شد این قسمت، به جرات اصلی‌ترین و منحصربه‌فردترین ویژگی گوشی است. بعد از شارژ شدن کامل باتری، نزدیک به 9 ساعت زمان برد تا شارژ دستگاه به 12 درصد برسد! در واقع اگر می‌خواستیم کار کردن با گوشی را تا زمان صفر شدن انرژی درون باتری آن ادامه بدهیم، می‌بایست حدود 2 ساعت دیگر زمان صرف می‌کردیم!

ظرفیت بالای باتری و همچنین رزولوشن پایین نمایشگر، تنها دلایلی نیستند که به افزایش عمر باتری ختم شده‌اند. یکی از علت‌های مهم این دستاورد، بهینه‌سازی‌های نرم افزاری انجام شده روی دستگاه محسوب می‌شود.

بررسی هواوی وای 7 پرایم 2019

برخی قابلیت‌های ارائه شده در رابط کاربری اختصاصی هواوی (EMUI)، به بهینه‌سازی مصرف انرژی کمک شایانی می‌کنند. به عنوان نمونه باید به حالت ذخیره نیروی آن اشاره کرد که به وسیله محدودسازی میزان مصرف دیتای رد و بدل شده در اینترنت و همچنین غیر فعال کردن جی پی اس و همگام‌سازی داده در پس‌زمینه، عمر باتری را به شدت افزایش می‌دهد.

در بررسی هواوی وای 7 پرایم 2019، یکی دیگر از ویژگی‌های رابط کاربری گوشی مربوط به باتری، که به شدت توجه ما را به خود جلب کرد، Ultra-Saving بود. در زمان فعال‌سازی این حالت، فقط سه اپلیکیشن در اختیار خواهید داشت. به این ترتیب عملا هیچ سرویس و برنامه‌ای در پس‌زمینه فعالیت نمی‌کند. با استفاده از دو حالت ذخیره نیرو و به لطف تکیه بر ظرفیت بالای باتری، می‌توان به طور کامل اطمینان داشت هیچ وقت به خاطر ارور Low Battery، مجبور به خاموش کردن گوشی نخواهید شد!

عملکرد و توان پردازشی

ممکن است انتظار یک تراشه سری کایرین و ساخت دست هواوی را در گوشی وای 7 پرایم 2019 داشته باشید، اما تلاش برای کاهش هزینه‌ها و اقتصادی کردن گوشی سبب شد هواوی، از یک تراشه سری 4xx اسنپدراگون، ساخت کوالکام، در پایین‌رده جدیدش بهره برد.

شاید تصور کنید پایین‌رده بودن گوشی سبب می‌شود پردازنده آن، توان بسیار پایینی داشته باشد، اما فراموش نکنید پردازنده تراشه اسنپدراگون 450 به کار رفته در هواوی وای 7 پرایم 2019، دارای 8 هسته با کلاک 1.8 گیگاهرتز است! وجود 3 گیگابایت رم در کنار این چیپست سبب شده گوشی، در زمان انجام کارهای روتین و متداول با آن، واقعا در حد گران قیمت‌ترین میان‌رده‌ها سریع و واکنش‌گرا باشد.

حتی تجربه اجرای بازی‌های سه بعدی و دارای گرافیک بالا نیز بیشتر از حد انتظارتان خواهد بود. حین بررسی هواوی وای 7 پرایم 2019 امکان اجرای بازی‌های موبایل مختلف روی نمایشگر بزرگ آن، شدیدا ما را تحت تاثیر قرار داد. البته نباید انتظار زیادی از گوشی داشت و باید نرخ فریمی و کیفیت محتوا را در بازی‌های سنگین معقول و در سطح پایین نگه داشت.

از نظر نحوه اجرای اپلیکیشن‌ها، نمی‌توان خرده‌ای به گوشی گرفت، اما مشکل اینجاست که به خاطر فضای ذخیره‌سازی داخلی 32 گیگابایتی گوشی، از نظر تعداد اپلیکیشن‌های نصب شده با محدودیت رو به رو خواهید شد! پس حتما باید یک کارت حافظه جانبی استفاده کنید تا به این وسیله فضای داخلی، فقط مختص نرم افزارها باقی بماند و برای ذخیره فایل نیازمند استفاده از آن نباشید. متاسفانه در صورت استفاده از کارت حافظه جانبی، دیگر امکان قرار دادن سیم کارت دوم وجود نخواهد داشت.

سیستم عامل و رابط کاربری

هواوی از جمله گوشی‌سازانی است که روی اندروید خام، رابط کاربری سفارشی‌سازی شده‌اش را سوار می‌کند. رابط کاربری EMUI به طور سلیقه‌ای هم خوب و هم بد اسـت! یکی از تفاوت‌های آن با دیگر نسخه‌های سفارشی‌سازی شده اندروید، عدم استفاده از منوی اپلیکیشن‌ها (اپ دراور) است، به طوری که همه میانبرها و ویجت‌ها، در صفحه هوم قرار دارند. البته، در نسخه‌های اخیر این رابط کاربری همچون نسخه‌ 8.2 که در هواوی وای 7 پرایم 2019 مورد استفاده قرار گرفته است، اپ دراور فقط به صورت پیش‌فرض غیر فعال است و در صورت نیاز می‌توان از آن بهره برد.

وجود پوسته‌های مختلف به علاوه امکان فعال‌سازی حالت تیره، از جمله قابلیت‌های جذابی هستند که شما را به رابط کاربری هواوی وای 7 پرایم 2019 علاقه‌مند خواهند کرد. به عنوان سایر قابلیت‌هایی که دست کاربر را به منظور سفارشی‌سازی رابط کاربری باز می‌گذارند باید به امکان تغییر فونت و اندازه متن به هر شکل دلخواه، نمایش یا عدم نمایش نام اپراتور موبایل و عدم نمایش نوتیفیکیشن‌ها تا زمان تشخیص چهره اشاره کرد.

با وجود استفاده از بریدگی شبیه قطره آب در بالای نمایشگر هواوی وای 7 پرایم 2019، امکان مخفی‌سازی آن به صورت نرم افزاری در رابط کاربری آن در نظر گرفته شده است. با توجه به ابعاد بسیار کوچک ناچ، بعید به نظر می‌‌رسد کاربری به استفاده از این قابلیت احتیاج پیدا کند، مگر این که شدیدا به ناچ در هر ابعادی، حساسیت داشته باشد! بعد از فعال‌سازی این قابلیت، اطراف بریدگی با رنگ مشکی پر شده و نوتیفیکیشن‌ها روی حاشیه‌ای سیاه رنگ به نمایش در خواهند آمد.

با وجود استفاده از اندروید 8 اوریو، منحصربه‌فردترین ویژگی اندروید 9 در هواوی وای 7 پرایم 2019 وجود دارد. به وسیله فعال‌سازی ژست‌های حرکتی، دکمه‌های ناوبری از پایین نمایشگر حذف شده و فضای بیشتری به منظور نمایش محتوا در اختیار خواهید داشت. سپس می‌توانید به وسیله ژست‌های حرکتی، به صورت حرفه‌ای و با سرعتی بیشتر، داخل رابط کاربری گوشی گشت و گذار کنید. حین بررسی هواوی وای 7 پرایم 2019 وجود این قابلیت سبب شد پایین‌رده بودن گوشی را فراموش کنیم!

یکی دیگر از ویژگی‌های رابط کاربری گوشی، که با توجه به ابعاد نمایشگر آن وجودش کاملا طبیعی است، حالت یک دست محسوب می‌شود. برای افراد دارای دست‌های کوچک، وجود این ویژگی تقریبا یک باید محسوب می‌شود. بعد از فعال‌سازی، قسمتی از نمایشگر بدون استفاده رها شده و محتویات، در مستطیلی کوچکتر نمایش داده خواهند شد.

به لطف قابلیت‌های جدید رابط کاربری EMUI، که در زمان بررسی هواوی وای 7 پرایم 2019 شدیدا چشم‌نوازی می‌کنند، از نصب اپلیکیشن‌های جانبی به منظور کنترل میزان داده رد و بدل شدن بر بستر اینترنت، بی‌نیاز خواهید شد. به عنوان نمونه می‌توان دسترسی به اینترنت را از برخی اپلیکیشن‌ها در حالت اتصال به وای فای، داده موبایل یا در هر دو حالت، گرفت.

مزایا و معایب

مزایا

  • طراحی ناچ استایل زیبا
  • مجهز شدن به دوربین دوگانه با امکان ثبت تصاویر پرتره
  • داشتن یک باتری مجهز به ظرفیت بالا
  • مجهز شدن به نمایشگری با ابعاد بزرگ
  • قابلیت‌های نرم افزاری متعدد به منظور افزایش عمر باتری
  • عملکرد بسیار قابل قبول با در نظر گرفتن سطح گوشی
  • دوربین سلفی دارای وضوح تصویر بالا

معایب

  • استعداد بالای بدنه دستگاه در جذب اثر انگشت
  • ضعف دوربین در زمان عدم وجود نور کافی در محیط
  • عدم وجود فلاش ال ای دی برای دوربین سلفی
  • کیفیت پایین دوربین سلفی با وجود رزولوشن بالای آن
  • ظرفیت داخلی پایین، عدم وجود نسخه‌های متعدد بر اساس میزان حافظه

جمع بندی

در نظر بیشتر کاربران، گوشی پایین‌رده دستگاهی است با حداقل سخت افزار ممکن که فقط برای نصب و اجرای اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی و گرفتن عکس‌هایی با کیفیت بسیار بد، کاربرد دارد! نباید فراموش کرد اکنون در سال 2019 قرار داریم، به همین دلیل حتی گوشی های پایین‌رده نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و از نظر توان سخت افزاری و قدرت پردازشی، به راحتی کمر خم نمی‌کنند.

با توجه به سری 4xx تراشه هواوی وای 7 پرایم 2019، 3 گیگابایت حافظه رم آن و چند فاکتور دیگر همچون وضوح تصویر نمایشگر گوشی، آن را در دسته‌بندی پایین‌رده‌ها قرار دادیم، اما برخی ویژگی‌های دستگاه سبب می‌شوند به خاطر این کار احساس عذاب وجدان کنیم!

به عنوان نمونه باید به نمایشگر 6.26 اینچی، باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی، دوربین اصلی دوگانه و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی اشاره کرد که معمولا در دستگاه‌های پایین‌رده و اقتصادی مشاهده نمی‌کنیم.

با وجود تعدد قابلیت‌های این گوشی، دو ویژگی که در بررسی هواوی وای 7 پرایم 2019 شدیدا چشم‌نوازی کرده و بیشتر به چشم می‌آیند، باتری دستگاه و نمایشگر بزرگ آن تلقی می‌شوند. به لطف قابلیت‌های نرم افزاری تعبیه شده می‌توان از باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی گوشی حداکثر استفاده را برد و در صورت نیاز، تا سه یا حتی چهار روز بدون ترس از خاموش شدن گوشی، به دور از پریز برق یا پاور بانک دوام آورد.

امتیاز گجت نیوز

loading…!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سلام فکر کنم یجایی توی نقاط ضعف این گوشی اشکال دارید گوشی huawei y7 prime 2019 دارای فلاش دوربین سلفی است و خود منم این گوشیو دارم

  2. سلام یه اشتباهی تو متن هست خاستم اصلاح بشه این گوشی دو سیم کارت و کارت اس دی رو همزمان میتونه ساپورت کنه الان گوشی دستمه هم دوتا سیم روشه هم کارت حافظه مرسی

  3. خداییش اگه اینو تو دسته پایین رده ها بزاریم بی انصافیه.امکاناتش نسبت به قیمتش عالیه.حالا اگه سامسونگ بود یکم تبلیغاتش بیشتر میکرد چهار ملیون میداد ب مردم..

  4. یکی از بهترین گوشی های میان رده

  5. خدایی مزایاش خیلی بیشتر از معایبشه