هواوی P30

جمع‌بندی انتظارات از گوشی هواوی P30 و پی 30 پرو (گجت تی وی)

گوشی های هواوی پی 30 (Huawei P30) و پی 30 پرو در روز 6 فروردین در پاریس رونمایی می‌شوند. اما ما چه انتظاراتی از هواوی P30 داریم و این گوشی چه ویژگی‌هایی از نظر سخت افزار، دوربین و طراحی دارد؟ با گجت تی وی همراه باشید.

روز 26 مارس 2019 یا 6 فروردین 98، گوشی های پرچمدار جدید هواوی یعنی خانواده P30 در پاریس فرانسه رونمایی می‌شوند و انتظار می‌رود این کمپانی چینی به‌روزترین و بهترین فناوری‌های خود را در گوشی های هواوی پی 30 و پی 30 پرو به کار ببرد. تاکنون شایعه‌ها و اطلاعات مختلفی درباره هواوی پی 30 منتشر شده که حاکی از قرارگیری دوربین اصلی سه گانه در پی 30 و دوربین اصلی چهارگانه در پی 30 پرو است. همچنین دوربین هواوی P30 از قابلیت زوم 10 برابری برخوردار خواهد بود. این گوشی‌ها از تراشه کایرین 980 بهره می‌برند و انتظار می‌رود از نظر قدرت سخت افزاری چیزی از رقبای خود کم نداشته باشد.

اکنون ما در گجت نیوز ویدیویی را آماده کرده‌ایم که جمع‌بندی انتظارات ما از گوشی هواوی پی 30 و پی 30 پرو را نشان می‌دهد. با گجت تی وی همراه باشید تا ببینید گوشی های خانواده هواوی پی 30 از نظر طراحی، مشخصات فنی، دوربین، باتری و سایر ویژگی‌ها و امکانات چگونه خواهند بود.

ویدیوی انتظارات از هواوی P30

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*