شیائومی ردمی 7

شیائومی ردمی 7 با قیمت اقتصادی و دوربین دوگانه معرفی شد

گوشی موبایل شیائومی ردمی 7 (Xiaomi Redmi 7) با قیمت کاملا اقتصادی رسما معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت گوشی جدید شیائومی بیشتر آشنا شوید.

شیائومی ردمی 7 به عنوان مقرون به صرفه‌ترین گوشی تاریخ شرکت شیائومی رسما معرفی شد. این گوشی پس از دو محصول مشابه ردمی نوت 7 و نوت 7 پرو رونمایی شده که البته پردازنده و عمر باتری بهتری را نسبت به قیمتی که برایش تعیین شده ارائه می‌کند.

مشخصات و قیمت شیائومی ردمی 7

شیائومی ردمی 7 به یک نمایشگر 6.26 اینچی LCD با وضوح اچ دی پلاس مجهز شده است. پردازنده‌ی اسنپدراگون 632 با پردازشگر مرکزی 8 هسته‌ای و سرعت کلاک 1.8 گیگاهرتزی قدرتبخش این گوشی خواهد بود. دوربین دوگانه پشتی 12 + 2 مگاپیکسلی روی قاب پشتی حضور دارد که اندازه‌ی سنسور اصلی آن مشابه گوشی پرچمدار شیائومی می 6،‌ یعنی 1/2.9 اینچ است. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را نیز می‌توانید روی قاب جلویی گوشی بیابید.

شیائومی ردمی 7

ردمی گوشی جدید خودش را در سه نسخه‌ی مختلف عرضه خواهد کرد. این سه نسخه شامل 2 گیگ رم + 16 گیگ حافظه داخلی و 3 گیگ رم + 32 گیگ حافظه داخلی و همچنین 4 گیگ رم + 64 گیگ حافظه‌ی داخلی می‌شوند. قیمت این سه نسخه نیز به ترتیب 105 دلار، 120 دلار و 150 دلار خواهد بود که کاملا مقرون به صرفه و عالی به نظر می‌رسند. هرچند زمان آغاز فروش آن هنوز اعلام نشده است.

این گوشی یک باتری غول پیکر 4،000 میلی‌آمپر ساعتی را به خدمت گرفته است که شارژ 10 وات را ارائه می‌کند. ضمن آنکه بسیاری از قابلیت‌های هوش مصنوعی و رابط کاربری MIUI 10 بر پایه‌ی اندروید 9 پای گوگل نیز در آن حضور دارند.

اما در این رویداد، علاوه بر رونمایی از گوشی شیائومی ردمی 7 ، گوشی‌ساز چینی آغاز فروش گوشی ردمی نوت 7 پرو را نیز اعلام کرد. این گوشی از پردازنده‌ی بسیار مشابه اسنپدراگون 675 و یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با سنسور Sony IMX586 برخوردار است. ردمی ماه گذشته این گوشی را در دهلی نو معرفی کرده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سلام دوستان من این گوشی رو 20 روزی میشه خریدم از همه لحاظ عالی هم از نظر قیمت مناسب هم کارایش من 2٫500٫000ریال گرفتم

  2. اکه همون دلار 5 تومنم بود الان این میشد 500 تا 750

  3. بازم زیاد قیمتش کم نیست