نسخه موبایل بازی کال آو دیوتی (Call of Duty: Mobile) معرفی شد

نسخه موبایل بازی کال آو دیوتی با نام Call of Duty: Mobile برای سیستم‌های عامل اندروید و آی‌ او‌ اس معرفی شد. این بازی رایگان (فری تو پلی) خواهد بود.

نسخه موبایل بازی کال آو دیوتی نقشه‌ها، مُدها، اسلحه‌ها و شخصیت‌های محبوب مجموعه Call of Duty را به دنیای گوشی‌های هوشمند می‌آورد. اکتیویژن با همکاری شرکت چینی تنسنت (Tencent) و استودیوی بازیسازی تیمی (Timi)، رسما از بازی Call of Duty: Mobile پرده‌ برداشت.

همان طور که اشاره شد، نسخه موبایل بازی کال آو دیوتی در هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس قابل دسترسی خواهد بود. نسخه اولیه و بتای عمومی بازی در تابستان منتشر می‌شود و طرفداران می‌توانند برای تجربه آن، ثبت نام کنند. بازیکنان قادر خواهند بود در مُدهایی همچون تیم دث مچ، جستجو و نابودی (Search and Destory) و فری فور آل (Free-For-All) در نقشه‌های محبوب مجموعه همچون Nuketown، Crash، Hijacked و غیره به بازی بپردازند.

نسخه موبایل بازی کال آو دیوتی

با پیشرفت در بازی، شما می‌توانید شخصیت‌ها و اسلحه‌های کلاسیک مجموعه را باز کرده و از آن‌ها استفاده کنید. اکتیویژن و تنسنت وعده داده‌اند که در کنار حالت چند نفره آنلاین کلاسیک، مُدهای جذاب دیگری نیز وجود خواهند داشت که باید منتظرشان باشید.

کریس پلامر معاون بخش موبایل اکتیویژن در توصیف بازی گفته‌ است که طرفداران باید منتظر بهترین تجربه اکشن اول شخص با بهترین گرافیک و گیم‌پلی در این بازی باشند:

ما با تیم فوق العاده تنسنت، مجموعه‌ای از بهترین نقشه‌ها، مُدهای رقابتی، شخصیت‌های آشنا و اسلحه‌های مشهور این مجموعه را در کنار یکدیگر فراهم کرده‌ایم تا یک تجربه حماسی را برای اولین بار در موبایل‌ها ارائه دهیم.

تریلر معرفی نسخه موبایل بازی کال آو دیوتی – Call of Duty: Mobile

برای لحظه‌ای حالت زامبی نیز در بازی قابل مشاهده است که البته وجود این بخش نباید غافلگیرکننده باشد. با اینکه تایید نشده‌ اما باید منتظر یک مُد، مشابه مُد Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4 نیز باشیم.

به زودی اطلاعات بیشتری از نسخه موبایل بازی کال آو دیوتی منتشر خواهد شد. این بازی فعلا تاریخ انتشار ندارد اما در تابستان نسخه بتای عمومی آن در دسترس طرفداران قرار می‌گیرد.