آکیولس ریفت اس

هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت اس با نمایشگرهای وضوح بالا معرفی شد

هدست آکیولس ریفت اس (Oculus Rift S) با نمایشگرهای وضوح بالا معرفی شد. جدیدترین هدست واقعیت مجازی شرکت آکیولس با اتصال به کامپیوتر شخصی کار می‌کند.

شرکت آکیولس در نمایشگاه GDC 2019 از جدیدترین مدل هدست‌های خود٬ هدست آکیولس ریفت اس پرده برداری کرد. این هدست برخی قابلیت‌های جدید و بهبودیافته‌ای دارد که تجربه‌ی بازی‌های واقعیت مجازی را بهتر و ایمن‌تر می‌سازد. آکیولس می‌گوید با توجه به بازخوردهای دریافت شده از کاربران جامعه‌ی گیمینگ Legion لنوو٬ برای طراحی سخت افزار هدست آکیولس ریفت اس با شرکت لنوو همکاری کرده است که باعث توزیع وزن بهتر و قابلیت‌های بهبود یافته‌تر شده است. در اینجا همچنین فقط یک سیم اتصال وجود دارد که مدیریت دیوایس را بهتر کرده و از پیچیدگی کابل‌ها جلوگیری می‌کند.

قابلیت‌های آکیولس ریفت اس

آکیولس ریفت اس

همانند آکیولس Quest ٬ هدست Rift S نیز به “Oculus Insight” مجهز شده است که فضای اطراف شما را ردیابی می‌کند؛ پس نیاز نیست خیلی به این طرف و آن طرف بروید. در اینجا همچنین “+Passthrough” نیز حضور دارد. این یک قابلیت جدید در ریفت اس است که به عنوان دریچه‌ای برای دیدن دنیای بیرون استفاده می‌شود و کمک می‌کند شما با احتیاط٬ از بازی در یک فضای بسته لذت ببرید. کنترلر‌های آکیولس تاچ نیز به‌روزتر شده‌اند.

ریفت S از یک نمایشگر LCD جدید با وضوح 2560 در 1440 پیکسل بهره می‌برد و از بهار پیش رو به فروش خواهد رسید. واضح است که هدست جدید آکیولس برای استفاده٬ نیازمند اتصال به یک کامپیوتر شخصی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*