عکس های هواوی پی 30 و پی 30 پرو

جدیدترین عکس های هواوی پی 30 و پی 30 پرو در سایت هواوی هلند منتشر شد

جدیدترین عکس های هواوی پی 30 و پی 30 پرو (Huawei P30 & P30 Pro) به صورت تصادفی در سایت هواوی هلند منشتر شد. این تصاویر می‌توانند طراحی کامل گوشی ها را افشا کنند.

هواوی ششم فروردین ماه قصد دارد در پاریس فرانسه از گوشی‌های خانواده هواوی پی 30 خود پرده برداری کندو به لطف عکس‌های به بیرون درز پیدا کرده٬ ما حالا با ظاهر این گوشی‌ها آشنا هستیم. اما حالا درست چند روز مانده به معرفی رسمی٬ این شرکت جینی با انتظار عکس های هواوی پی 30 و پی 30 پرو ٬ برخی مشخصات و طراحی این دو دیوایس را تایید کرده است.

وب‌سایت هواوی هلند خیلی اتفاقی صقحه‌ی تبلیغاتی این دو گوشی را آپلود کرده بود. هرچند این صفحه سریعا پاک شد٬ اما پیش از آنکه بخواهد توسط مدیر سایت حذف شود٬ تصاویری که در آن به اشتراک گذاشته شده بود به دست ما رسیده است. ما همچنین حالا با برخی امتیازهایی که هواوی با پیش‌فروش گوشی‌های جدیدش به مشتریان ارائه می‌کند نیز آشنا هستیم.

عکس های هواوی پی 30 و پی 30 پرو تصاویر منتشر شده در گذشته را تایید می‌کنند

تازه‌ترین عکس های هواوی پی 30 و پی 30 پرو هیچ چیز جدیدی به معلومات ما از این دو گوشی اضافه نمی‌کند٬ اما حداقل می‌تواند تاییدی بر تصاویری باشد که پیشتر دیده بودیم. ما می‌توانیم ناچ قطره‌ای را در بالای نمایشگر این دو ببینیم٬ در حالی که چند دوربین در پشت هر گوشی قرار دارد. ظاهرا تعداد این دوربین‌ها در مدل پرو 4 و در مدل اصلی 3 است.

عکس های هواوی پی 30 و پی 30 پرو

هواوی تاریخ عرضه‌ی این گوشی‌ها را اعلام نکرده است٬ اما این صفحه افشا کرد که پیش فروش آن‌ها پیش از هشتم آوریل (19 فروردین ماه) آغاز خواهد شد. اگر شما مدل اصلی این خانواده را پیش خرید کنید٬ یک اسپیکر Sonos One را هدیه می‌گیرید. و اگر قصد پیش خرید نسخه‌ی Pro هواوی پی 30 را نیز داشته باشید٬ علاوه بر یک اسپیکر٬ یک شارژر بیسیم را نیز دریافت خواهید کرد.

عکس های هواوی پی 30 و پی 30 پرو

لازم به ذکر است که گجت نیوز ششم فروردین ماه به صورت کامل مراسم رونمایی از گوشی های خانواده هواوی پی ۳۰ را تحت پوشش خبری قرار می‌دهد. ما را دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. رنگ بندی فوق العاده