نمایشگر سونی اکسپریا 1

نمایشگر سونی اکسپریا 1 تمام مدت با وضوح 4K کار می‌کند

سونی اخیرا اکسپریا وان (Sony Xperia 1) را به عنوان اولین گوشی هوشمند خود با صفحه نمایش 4K اولد معرفی کرد. نمایشگر سونی اکسپریا 1 دارای نسبت تصویر 21:9 است و کل پنل آن با نام تجاری CinemaWide شناخته می‌شود. حالا یک ویژگی جالب در مورد آن افشا شده است.

بر اساس آنچه که در یکی از فروم‌های رسمی کمپانی ژاپنی درج شده، وضوح نمایشگر سونی اکسپریا 1 برای رابط کاربری و اپلیکیشن ها، به 1080p کاهش نمی‌یابد. در واقع این گوشی جدید از مدل ایکس زد 2 پریمیوم پیروی نمی‌کند و می‌تواند همه چیز را با رزولوشن 4K و 3840 در 1644 پیکسل نمایش ‌دهد.

نمایشگر سونی اکسپریا 1

البته این موضوع در مورد اپلیکیشن هایی که با وضوح فول اچ دی کار می‌کنند، به زمانی موکول خواهد شد که پشتیبانی از 4K به آن‌ها اضافه شود. اپ‌های بومی (native) نصب شده روی گوشی هم برای سازگاری با رزولوشن جدید، به زودی آپدیت خواهند شد. گالری، Home Screen و Settings در کنار برخی از اپلیکیشن های شخص ثالث مانند Netflix، تا زمان عرضه‌ی اکسپریا وان این شرایط را پیدا خواهند کرد.

سونی اکسپریا ۱ در مسیر ورود به بازار قرار دارد و انتظار می‌رود که تا کمتر از دو ماه آینده، با قیمت 849 پوند (معادل 1110 دلار) در کشور انگلستان عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

18 دیدگاه

  1. من از اول عاشق سونی بودم همیشه سونی دست گرفتم مخصوصاً ماهایی ک دنبال گوشی بزگ هستیم با باتری حسابی،به نظرم سونی استاد این قضیه است مهمترین چیزی ک عاشق این گوشی شدم هنوز ندیده همین کیفیت هست چون من با گوشیم فیلم میبینم همیشه واین ب نظرم بهترین امتیازی ک کمپانی سونی به گوشی جدیدش داده😍😍

  2. نمیدونم دقت کردین یا نه !
    این همه اخبار راجب این همه برند میاد ولی کسی نگاهم نمیدازه ولی سونی همیشه جاش تویه تاپ 10 این سایته حالا هر خبری میخواد باشه.
    پ معلومه همون ی جورایی عشق برند ژاپنی هستیم چون با این برند بزرگ شدیم.
    در مورد گوشی انشالا ک سونی هم بتونه ب روزهای اوجش برگرده.

  3. امید وارم این قدرت گوشی بازم برگرده

  4. کیفیت 4K در صفحه نمایشی به کوچکی موبایل معنی نداره
    صرفا بخاطر تبلیغ و هزینه اضافی روی دوش مشتری هست

  5. اگه صفحه نمایش 40000K هم بزنه بازم سامسونگ با یه صفحه نماش HD کیفیتش از اون بیشتره و هیچ حرفی واسه گفتن نداره سونی

  6. به این میگن نواوری دمش گرم.فکرش بکن خوراک فیلم و بازی فقط با رزولوشن4K!بی نظیره

  7. ایول به سونی. دود از کنده بلند میشه.

  8. عالیه
    سونی بر می گردد
    هر کی میگه سونی عشقه لایک بزن