رندر نوکیا 8.1 پلاس

نوکیا ایکس 71 با تراشه اسنپدراگون 660 در گیک‌بنچ ظاهر شد

اخیرا کمپانی فنلاندی، دعوتنامه مراسم رونمایی از نوکیا ایکس ۷۱ (Nokia X71) در تایوان را به تاریخ سیزدهم فروردین ارسال کرد؛ گوشی هوشمندی که شاید با نام نوکیا 8.1 پلاس، راهی بازارهای جهانی شود. حالا فهرستی از مشخصات نوکیا ایکس 71 نیز در گیک‌بنچ رویت شده است.

در این وب‌سایت امتیازگیری، گوشی نوکیا ایکس 71 با چیپست اسنپدراگون 660 حضور یافته؛ تراشه‌ای که از موتور هوش مصنوعی (AIE) نیز برای پردازش اطلاعات بهره می‌برد. پردازنده دستگاه را 6 گیگابایت حافظه رم همراهی می‌کند؛ البته شاید این نسخه 6 گیگابایتی، تنها در بازارهای آسیایی به فروش برسد. فهرست Geekbench، به سیستم عامل اندروید 9 این محصول نیز اشاره دارد که احتمالا همانند سایر گوشی های نوکیا، اندروید وان خواهد بود.

بنچمارک نوکیا ایکس 71

پیش‌تر رندرهای منتسب به نوکیا 8.1 پلاس را با دوربین دوگانه و نمایشگر حفره‌دار دیده بودیم. با این حال انتظار می‌رود که نوکیا ایکس 71 به دوربین عقب سه‌گانه تجهیز شود؛ اما همان نمایشگر حفره‌دار را برای میزبانی از دوربین سلفی داشته باشد.

با توجه به اینکه هم‌اکنون گوشی نوکیا 8.1 با تراشه اسنپدراگون 710 در بازار موجود است، به‌کارگیری اسنپدراگون 660 در محصول جدید جای تعجب دارد. شاید هم این نسخه مختص بازار تایوان باشد و نسخه جهانی دستگاه با همان چیپست SD 710 عرضه شود.

بر اساس شنیده‌ها، نوکیا X71 دارای یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و یک دوربین واید 120 درجه‌ای از برند زایس خواهد بود. برای صفحه نمایش آن نیز، سایز 6.22 اینچی پیش‌بینی شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سایت MOBONOKIAگفته این مشخصات مربوط به نوکیا6.2هست

  2. عجب سایت مای نوکیا گفته این مشخصات نوکیا6.2هست بعد شما با چه استنادی میگین مربوط به نوکیا سری8هست.