رندر نوکیا 8.1 پلاس

طراحی نوکیا 8.1 پلاس از طریق وب‌سایت TENAA آشکار شد

در حالی که انتظار می‌رفت گوشی میان رده Nokia 8.1 Plus در کنگره جهانی موبایل 2019 به نمایش درآید، کمپانی فنلاندی به رونمایی از نوکیا 9 پیور ویو در بارسلونا بسنده کرد. حالا اما سرنخ‌های تازه‌ای از طراحی نوکیا 8.1 پلاس و امکانات این گوشی هوشمند به دست آمده است.

به نظر می‌رسد در هفته‌های پیش‌رو، شاهد معرفی و عرضه‌ی نوکیا 8.1 پلاس باشیم و در وهله اول، این محصول راهی کشور چین بشود. به تازگی دستگاهی با شماره مدل TA-1188 در سایت تنا (رگولاتوری چین) ظاهر شده که گمان می‌رود نوکیا 8.1 Plus باشد. یک وب‌سایت فنلاندی، تصاویری را از دفترچه راهنمای گوشی نیز منتشر کرده است.

بر اساس این تصاویر، نمایشگر حفره‌دار را باید یکی از مولفه‌های طراحی نوکیا 8.1 پلاس بدانیم؛ درست مانند نوکیا ایکس 71 که به تازگی، به عنوان اولین گوشی فنلاندی‌ها با دوربین سه‌گانه معرفی شد. ظاهرا نوکیا ۸.۱ پلاس نه تنها ویژگی‌های مدل ایکس ۷۱ را به ارث می‌برد؛ بلکه یک حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش هم خواهد داشت.

دفترچه راهنمای دستگاه، از وجود جک 3.5 میلی‌متری هدفون و درگاه USB-C نیز در آن خبر می‌دهد. البته در فقدان اطلاعات رسمی، باید منتظر ماند و دید که این گوشی هوشمند با چه نامی در چین و بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. به ویژه با توجه به اسم عجیب X71 که اچ ام دی گلوبال روی محصول اخیر خود گذاشته است.

طراحی نوکیا 8.1 پلاس

طراحی نوکیا 8.1 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

    • روزی جون تو از گوشی چه انتظاری داری لابد میخوای باش پرواز کنی.
      اولین فرق این گوشی حسگر اثر انگشت داخل نمایشگر هست.مشخصات سخت افزاریش هنوز افشا نشده پس چیزی نمیگم
      ولی وقتی از نظر زیبایی و طراحی حرف اول میزنه نیاز به تغییر نداره