بررسی ویدیوی سگ ربات سونی ؛ با آیبو دوست داشتنی آشنا شوید

سونی اولین نسل از سگ ربات های خود را در دهه 90 میلادی به جهانیان معرفی کرد وحالا بعد از 20 سال در یک بررسی ویدیویی، سگ ربات سونی آیبو ، نگاهی داریم به آخرین نسل از این ربات دوست داشتنی.

AIBO یا آیبو نام سگی رباتیک با هوش مصنوعی است که در زبان ژاپنی به معنای رفیق و دوست صمیمی بوده که در خانواده ی حیوانات رباتیک سونی تولید می‌شود.

سونی در میانه سال 1998 از نمونه اولیه آیبو رونمایی کرد. اولین نسخه قابل تهیه آن در سال 1999 با نام های ERS-110 تولید و هر ساله مدل های جدیدتری تا سال 2006 به بازار عرضه شد، سپس در همان سال کمپانی ژاپنی سونی به صورت رسمی تولید این سگ های رباتیک و تعدادی دیگر از این سری را متقوف کرد و در سال 2014 هم پشتیبانی و تعمیر آن ها را در مجموعه خدمات خود حذف نمود تا اینکه در سال 2017، سونی بعد از ۱۱ سال نسل جدیدی از این ربات های خانگی را معرفی کرد. نسل چهارم از سگ های رباتیک آیبو با نام  ERS-1000  با هدف اینکه دوستی برای افراد بالغ باشد تولید شد.

 

سگ ربات سونی آیبو

قیمت سونی آیبو 2019 (SONY AIBO 2019) معادل 2.899 دلار است که رقمی بسیار زیاد برای یک اسباب بازی، هرچند هوشمند به نظر می‌رسد. اما اگر مشتاق هستید بدانید آیا این حیوان خانگشی هوشمند ارزش چنین قیمتی دارد یا نه، در ادامه و ویدیویی بررسی آن همراه گجت نیوز باشید.

بررسی ویدیویی سگ ربات سونی آیبو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. شما مسلمون نیستی؟

  2. یه سگ بگیری از این بهتره