پرفروش ترین خودرو میان سایز جهان

پرفروش ترین خودرو میان سایز جهان معرفی شد

لقب پرفروش ترین خودرو میان سایز جهان به خودرو فولکس واگن پاسات (Volkswagen Passat) اختصاص پیدا کرد. این خودرو در بازارهای جهانی فروش 30 میلیون دستگاهی را تجربه کرده است.

شرکت فولکس واگن یک شرکت خودروسازی آلمانی محسوب می‌شود که در طول سال‌های اخیر به یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان قاره اروپا تبدیل شده است. محصولات این خودروساز در بازارهای جهانی با فروش بسیار خوبی همراه است که طبق آخرین اعلام این شرکت، خودرو فولکس واگن پاسات توانسته است به محبوب‌ترین و پرفروش ترین خودرو میان سایز جهان تبدیل شود. طبق آمار حدود 30 میلیون دستگاه از این خودرو تولید شده و در بازارهای جهانی به فروش رسیده است.

جزئیاتی از پرفروش ترین خودرو میان سایز جهان

شرکت فولکس واگن نسل جدید خودرو پاسات را با تغییرات عمده‌ای نسبت به مدل‌های قبلی به بازار آمریکا عرضه کرد که به همین دلیل توانست نگاه مشتریان زیادی را به خود جلب کند. طبق اعلام این شرکت آلمانی، فولکس واگن پاسات برای بازارهای اروپایی نیز به زودی با به‌روزرسانی‌های جدیدی عرضه خواهد شد. این خودرو توانست در بازارهای جهانی با فروش 30 میلیون دستگاه به عنوان پرفروش ترین خودرو میان سایز جهان تبدیل شود. گفتنی است خودرو گلف این خودروساز آلمانی با فروش 35 میلیون دستگاه جزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات این شرکت در ردیف خودروهای هاچ بک قرار دارد.

پرفروش ترین خودرو میان سایز جهان

در ردیف سوم این لیست خودرو بیتل (Beetle) با فروش 21.5 میلیون دستگاهی جای گرفته است. در همین رابطه رالف برانداستاتر، مدیر ارشد اجرایی فولکس واگن عنوان کرد خودرو پاسات جزو موفق‌ترین و مهم‌ترین محصولات این شرکت در طول 46 سال گذشته محسوب می‌شود که توانسته است با فروش 30 میلیون دستگاهی در کلاس میان سایز در جایگاه نخست قرار بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اینا رو تو رویا میبینیم