زوم 50 برابری هواوی پی 30 پرو

انتشار ویدیویی جدید از زوم 50 برابری دوربین هواوی پی 30 پرو

دوربین هواوی پی 30 پرو قادر است به لطف استفاده از یک سنسور پریسکوپی، تا 10 برابر بدون کاهش کیفیت بزرگنمایی داشته باشد. در ویدیوی جدید، کیفیت زوم 50 برابری (دیجیتالی) هواوی پی 30 پرو به نمایش گذاشته شده است.

هواوی پی 30 پرو و گوشی معرفی نشده اوپو رینو، پنجره‌ای جدید به روی دنیای گوشی های هوشمند باز خواهند کرد. تا چند سال قبل، تنها زوم 2 الی 3 برابری دیجیتالی با استفاده از دوربین‌های موبایل میسر بود. در روش زوم دیجیتالی، برای نزدیک شدن سوژه فقط تصویر کش می‌آید و به همین دلیل کیفیت آن نابود خواهد شد! در سال 2019، هواوی پی 30 پرو امکان زوم بدون کاهش کیفیت 10 برابر و زوم 50 برابری دیجیتالی را میسر کرده است!

به تازگی، ویدیویی که ابتدا در فیس بوک مربوط به زوم 50 برابری پرچمدار تازه وارد هواوی منتشر شد، دست به دست در حال چرخیدن بین کاربران است. در این ویدیو، در عمل می‌توان منظور از بزرگنمایی 50 برابری دیجیتالی در یک دوربین موبایل را دید. البته، بسیاری از کاربران عقیده دارند این ویدیو جعلی بوده و صحت ندارد.

زوم 50 برابری دوربین هواوی پی 30 پرو

در ویدیوی تازه منتشر شده، کاربری که مدعی است گوشی هواوی پی 30 را در اختیار دارد، از بالای ساختمانی بسیار بلند، روی سطح زمین زوم کرده و در صفحه نمایش گوشی، نوشته‌های روی تخته شطرنج دو فرد دیگر را نشان می‌دهد. با وجود توانایی فوق‌العاده دوربین برای بزرگنمایی، از آنجایی که نوع زوم دیجیتالی است، کیفیت به شدت کاهش پیدا کرده و به خاطر محو بودن سوژه، نوشته‌ها به سختی قابل تشخیص هستند.

یک نکته بسیار مهم درباره دوربین هواوی پی 30 پرو وجود دارد. با وجود توانایی زوم 50 برابری اعلام شده برای دوربین آن، این مقدار تنها حین عکاسی در دسترس است و در زمان فیلم برداری، حداکثر میزان بزرگنمایی 10 برابر خواهد بود. به این ترتیب، اگر ویدیوی تازه منتشر شده جعلی نباشد، کاربر منتشرکننده آن، در حالت عکاسی دوربین گوشی بزرگنمایی را انجام داده و ویدیو، در واقع از روی رابط کاربری گوشی (اسکرین رکوردینگ) ضبط شده است. در هر صورت، گجت نیوز تا پیش از بررسی تخصصی هواوی پی 30 پرو، صحت ویدیوی بالا را تایید نمی‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. کلی کلیپ ازش تو یوتوب دیدم اینجوری نبود که….
    دروغه

  2. شططططططططططططططططططططططططططططططططططططط

  3. یه دروغ چینی دیگه