شیائومی Mi MIX 3

گوشی شیائومی Mi MIX 4 منعطف و دارای دوربین 60 مگاپیکسلی خواهد بود!

شیائومی می میکس 4 (Xiaomi Mi MIX 4) پرچمدار خاص و منحصربه‌فرد بعدی این شرکت است. طبق اخبار جدید، احتمالا دو ویژگی خاص شیائومی Mi MIX 4 داشتن نمایشگر و بدنه‌ای منعطف با دوربین اصلی 60 مگاپیکسلی است.

شیائومی طی انتشار دو ویدیوی کوتاه، گوشی منعطف دوگانه خود را تا امروز دو مرتبه در معرض دید عموم قرار داده است. خودنمایی گوشی منعطف شیائومی در یک ویدیوی تازه نشان داد برخلاف اصلی‌ترین رقبا یعنی هواوی میت ایکس و سامسونگ گلکسی فولد، این گوشی به دو لولا مجهز شده و به همین دلیل از دو قسمت مجزا تا می‌شود.

اگرچه درباره زمان عرضه اولین گوشی هوشمند منعطف شیائومی خبری در دسترس نیست، اما بر اساس اخبار جدید، این گوشی همان شیائومی می میکس 4 خواهد بود. با توجه به خاص بودن طراحی تمامی محصولات سری Mi Max از ابتدای عرضه آن‌ها تا امروز، این خبر باورپذیرتر می‌شود.

از طرفی به تازگی، چهار گوشی هوشمند بالارده در صفحه اجاره گوشی هوشمند وب سایت Alipay ظاهر شده‌اند. این چهار گوشی اوپو رینو، هواوی پی 30، هواوی میت ایکس و شیائومی می میکس 4 هستند.

رویت شیائومی Mi MIX 4 در وب سایت Alipay

وب سایت Alipay

شیائومی نیز به تازگی، پوستری از یک گوشی هوشمند با لوگوی Mix منتشر کرده است که نشان می‌دهد محصول بعدی این سری یعنی شیائومی Mi MIX 4 در راه است.

شیائومی Mi MIX 4

تنها چند ماه از زمان عرضه شیائومی می میکس 3 به همراه نسخه‌ای پشتیبانی‌کننده از نسل پنجم شبکه موبایل می‌گذرد، اما این موضوع، دلیلی برای متوقف کردن شرکت از توسعه مدل بعدی نیست. بر اساس اطلاعات منتشر شده از شیائومی Mi MIX 4 در وب سایت Alipay، این پرچمدار به نمایشگری منعطف با دو لولا و همچنین دوربینی 60 مگاپیکسلی مجهز شده است. انتظار می‌رود گوشی در نیمه دوم سال 2019، که از تیر ماه آغاز خواهد شد، معرفی شود.