قسمت جدید بازی خدای جنگ (God of War) در دست ساخت قرار دارد

سال گذشته، بازسازی جدید مجموعه بازی God of War توانست جریان‌ساز و ساختارشکن ظاهر شود. حال طبق شایعات، قسمت جدید بازی خدای جنگ نیز در دست تولید قرار گرفته است.

ریبوت مجموعه خدای جنگ، توانست تحسین بازی‌دوستان و منتقدان را به همراه داشته باشد و حتی بتواند با عبور از بازی Red Dead Redemption 2، اکثر جوایز بهترین بازی سال را از آن خود کند. به نظر می‌رسد که ساخت قسمت جدید بازی خدای جنگ در دستور کار قرار گرفته و به زودی باید شاهد ادامه ماجراجویی‌های کریتوس و پسرش باشیم.

این خبر از سوی یکی از اعضای سایت Kotaku تایید شده است. اخیرا در یکی از پست‌های سایت ردیت، از دنباله بازی Horizon Zero Dawn پرده برداشته شد و در آنجا، جیسون شرایر (Jason Schreier) از ساخت قسمت جدید بازی خدای جنگ خبر داد.

قسمت جدید بازی خدای جنگ

ساخت دنباله بازی God of War چندان غیرمنتظره نیست، این بازی که اخیرا جایزه بفتا بهترین بازی سال را به خانه برد، توانسته یک موفقیت تجاری بزرگ برای سونی باشد. اگر آن را تجربه کرده باشید، حتما مشاهده کردید که داستان در پایان طوری رقم می‌خورد که شرایط ساخت دنباله را مهیا می‌سازد.

قسمت جدید بازی خدای جنگ برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر می‌شود

تنها سوال این است که قسمت جدید چه زمانی وارد بازار می‌شود. از آنجایی که نسخه بازسازی هنوز یک ساله هم نشده، دنباله آن احتمالا در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد و هنوز چند سال تا معرفی رسمی آن باقی مانده است. این بازی بدون شک برای کنسول نسل بعدی سونی منتشر خواهد شد. طبق شایعات، پلی استیشن 5 در سال 2021 یا 2022 عرضه می‌شود.

حتی ایده وجود داشتن خدای جنگ 2 طرفداران را هیجان زده می‌کند. شماره اول ثابت کرد که یک بازی انحصاری درجه یک از نظر گیم‌پلی و روایت چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد. باید دید قسمت دوم به چه سمت و سویی می‌رود و سانتا مونیکا با آن تا چه اندازه می‌تواند موفق ظاهر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اگه این طور باشه دیگه برای بازی کردن بزرگ می شم

  2. ما کل عمرمون تو بازی با خدا جنگ گذشت

  3. برای پلی 5؟ ینی رسما دیگه بازی نمیتونیم بکنیم