همراه اول

کمک 150 میلیاردی همراه اول به سیل زدگان برای تامین اقلام اساسی

همراه اول با هدف حمایت از سیل زدگان و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود حدود 150 میلیارد ریال به خانوارهای سیل‌زده برای تامین اقلام اساسی کمک مالی کرد.

با شروع سال جدید به دلیل بارش باران‌های بی‌سابقه بسیاری از استان‌های کشور با وقوع سیل از لحاظ مالی و جانی آسیب دیده‌اند که اپراتور همراه اول نیز بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی خود اقدام‌های متعددی را در این راستا برای افزایش رفاه سیل‌زدگان انجام داد. در همان ابتدا همراه اول از لحاظ ارتباطی برقراری مکالمه در مناطق سیل‌زده را به صورت رایگان اعلام کرد و حتی با اعزام کارشناسان فنی و نیرو‌های انسانی خود از پایداری شبکه ارتباطی در این مناطق اطمینان حاصل کرد.

همراه اول

با توجه به وقوع سیل در بسیاری از استان‌های کشور اپراتور همراه اول اقدام‌های مختلفی چون تامین غذای گرم، ارسال 1000 تخته پتو، ارسال دو وانت پوشک بچه و اقلام بهداشتی،‌ ارسال 600 شارژر گوشی تلفن همراه، تامین بیش از 50 پمپ کف کش و لجن کش برای پاکسازی منازل و اعزام تیم‌های جهادی متشکل از کارکنان داوطلب را به مناطق سیل‌زده انجام داد. گفتنی است کارکنان این شرکت یک روز از حقوق خود را نیز به هموطنان سیل‌زده اختصاص دادند.

جزئیات کمک 150 میلیاردی همراه اول

اپراتور همراه اول در ادامه اقدام‌های خیرخواهانه به هموطنان سیل‌زده و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود مبلغی حدود 150 میلیارد ریال را با هدف تامین اقلام اساسی خانوارهای مناطق سیل‌زده اختصاص داد. این مبلغ صرف تامین اقلام اساسی نظیر یخچال،‌ فرش، ظروف منزل و سایر کالاهای ضروری خانواده‌های سیل‌زده خواهد شد.