اولین تریلر انیمیشن جنگ ستارگان: جنگ‌ های کلون را تماشا کنید

با روی کار آمدن سرویس دیزنی پلاس، سریال انیمیشنی Star Wars: The Clone Wars نیز دوباره بازگشته است. تریلر جدید انیمیشن جنگ ستارگان: جنگ‌ های کلون را در ادامه تماشا کنید.

در اولین تریلر سری جدید انیمیشن جنگ ستارگان: جنگ‌ های کلون شاهد بازگشت آسوکا تانو (Ahsoka Tano) و تجدید دیدارش با استاد خود، آناکین اسکای‌واکر (Anakin Skywalker) هستیم. همچنین دارث مال (Darth Maul) را داریم که همچنان در پیش شکار اوبی وان است.

جنگ ستارگان: جنگ‌ های کلون

در کامیک کان سن دیگو سال گذشته بود که لوکاس فیلم رسما از ساخت فصل هفتم انیمیشن جنگ ستارگان: جنگ‌ های کلون خبر داد. پخش این سریال محبوب از سال 2008 آغاز شد و در این مدت، تعدادی از شخصیت‌های محبوب دنیای Star Wars همچون آسوکا تانو و کاپیتان رکس را به طرفداران عرضه کرد. چیزی که ارزش سریال انیمیشنی Star Wars: The Clone Wars را دوچندان می‌کند این است که موفق شد عمق بیشتری به این مجموعه ببخشد، چیزی که در سه‌گانه پیش درآمد، خصوصا فیلم‌های جنگ ستارگان اپیزود دوم: حمله کلون‌ها و جنگ ستارگان اپیزود سوم: انتقام سیت وجود نداشت.

تریلر انیمیشن جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون – Star Wars: The Clone Wars

این سریال در سال 2013 کنسل شد و چند قسمت پایانی آن به جای شبکه کارتون نتورک، از سرویس نتفلیکس پخش شد. دیزنی تلاش کرد تا تعدادی از خطوط داستانی سریال را با انتشار رمانی به نام شاگرد تاریک (Dark Disciple) به پایان برساند اما این برای راضی کردن طرفداران کافی نبود. اوایل این ماه، The Clone Wars از سرویس نتفلیکس حذف شد و قرار است به زودی به سرویس دیزنی پلاس مهاجرت کند. فصل اول این سریال 12 قسمت خواهد داشت و در صورتی که مخاطب کافی داشته باشد، باید شاهد ساخته شدن فصل‌های بیشتری نیز باشیم.

ماندالورین (The Mandalorian) دیگر سریال دیزنی پلاس است که در دنیای جنگ ستارگان رخ می‌دهد و ماجرای آن بین دو فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ششم – بازگشت جدای و جنگ ستارگان: اپیزود هفتم – نیرو برمی‌خیزد جریان دارد.

تا اینجا 121 قسمت از انیمیشن جنگ ستارگان: جنگ‌ های کلون ساخته شده که هم‌اکنون در دسترس مخاطبان قرار دارد.