تبلیغ شرکت پپسی در آسمان

تبلیغات پپسی در آسمان به نمایش در خواهد آمد!

شرکت پپسی (Pepsi) با همکاری یک شرکت فضایی روسی به نام StartRocket به دنبال پخش تبلیغات خود از آسمان است. استارت راکت می‌خواهد پروژه‌ی «بیلبوردهای مداری» خود را در آسمان راه اندازی کند.

به هر شهری که بروید، به احتمال زیاد با تبلیغاتی مواجه می‌شوید که چه روی ساختمان‌ها چه در دست تراکت پخش کن‌ها، همه‌ی جای شهر دید می‌شوند. اما خوشبختانه هروقت به آسمان نگاه می‌کنیم، از شر تبلیغات رها می‌شویم. حداقل تبلیغ شرکت پپسی را نمی‌توانیم در آسمان بالای سرمان ببینیم!

همکاری شرکت پپسی و استارت راکت برای بهره‌وری از پروژه بیلبوردهای مداری

اما به گزارش سایت Futurism، اینطور به نظر می‌رسد که شرکت پپسی می‌خواهد آسمان ما را نیز فرابگیرد و آن را از تبلیغات پر کند. به خاطر میاورید مدتی شایعه‌ی تبلیغ لوگوی پپسی روی کره ماه به راه افتاده بود؟ ظاهرا این قضیه به زودی عملی خواهد شد! به لطف همکاری با یک شرکت فضایی روس به نام “StatRocket” که قصد دارد مجموعه‌ای از کیوبست‌ها (نوعی ماهواره‌های کوچک) را به عنوان «بیلبوردهای مداری» به آسمان پرتاب کند و تبلیغاتی بسیار بزرگ را از همان جا برای مشاهده روی کره‌ی زمین پخش کند!

شاید این خبر در نگاه نخست فقط یک دروغ آوریل یا یک شوخی باشد، اما واقعی به نظر می‌رسد. Olga Mangova سخنگوی شرکت پپسی در مصاحبه‌ای با سایت Futurism این‌چنین گفته است:

ما به توان شرکت StartRocket اعتقاد داریم. بیلبوردهای مداری انقلابی در بازار ارتباطات هستند. به همین دلیل است که PepsiCo روسیه که همیشه به عنوان یک برند مبتکرانه شناخته می‌شود و از هر چیز جدید و غیرمعمولی حمایت می‌کند، با این شرکت به توافقاتی دست پیدا کرده است.

در حالی که ما باید بپذیریم این یک تاکتیک بازاریابی بسیار هوشمندانه است، مطمئن نیستیم که آیا علاقه‌ای به مشاهده‌ی چنین تبلیغی داشته باشیم یا نه. پروفسور پاتریک سیتزر، استاد ستاره‌شناسی دانشگاه میشیگان با انتقاد از StarRocket و شرکت پپسی ، در گفتگویی در مورد این روش جدید تبلیغات می‌گوید:

راه اندازی چنین پروژه‌های هنری نزیر این بدون هیچ ارزش اقتصادی، علمی یا امنیت ملی، غیرعاقلانه به نظر می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اون دیگه باید کناره گیری کنه

  2. چ فاییده ای دراره مثلا؟؟؟