رندر جدید وان پلاس 7

رندر جدید وان پلاس 7 از شباهت آن با نسل پیشین می‌گوید

رندر جدید وان پلاس 7 (OnePlus 7) منتشر شد که مربوط به نسخه‌ی استاندارد این گوشی است. گوشی جدید وان پلاس در کنار وان پلاس 7 پرو به زودی معرفی می‌شود.

از آنجایی که تمام گوشی‌های پرچمدار مهم برای نیمه‌ی نخست سال جاری میلادی هم اکنون معرفی شده‌اند، حالا نوبت به انتشار شایعاتی مربوط به آخرین گوشی مهم این نیمه از سوی شرکت وان پلاس رسیده است که وان پلاس 7 نام دارد.

در تمام این سال‌ها وان پلاس تلاش کرد تا روی عرضه‌ی یک مدل گوشی در هر شش ماه تمرکز کند. با این حال به نظر می‌رسد که امسال می‌توانیم دو مدل مختلف از وان پلاس 7 را ملاقات کنیم. به جز نسخه‌ی استاندارد، یک مدل پرو با قدرتی بیشتر نیز معرفی خواهد شد.

ماه گذشته رندرهایی از وان پلاس 7 پرو توسط یک افشاگر مشهور با نام کاربری OnLeaks منتشر شد. اما امروز رندر جدید وان پلاس 7 منتشر شده است که طراحی مدل اصلی این خانواده را به تصویر می‌کشد. برخلاف مدل پرو، این مدل فاقد هرگونه تغییرات خاصی در طراحی خود است، پس شباهت زیادی با گوشی نسل پیشین خود، وان پلاس 6 تی خواهد داشت.

رندر جدید وان پلاس 7

رندر جدید وان پلاس 7

شاید یک تغییر که متوجه آن شده باشید، جایگیری فلاش در قاب پشتی گوشی است. رندر جدید وان پلاس 7 نشان می‌دهد که به جای قرار گرفتن در ماژولی جداگانه، فلاش درست داخل ماژول دوربین گوشی جای گرفته است. علاوه بر این، برآمدگی دوربین‌ها نیز بیشتر از نسل پیشین خود است که همین باعث می‌شود ضخامت کلی گوشی همراه برآمدگی دوربین به 9.5 میلی‌متر برسد. ابعاد کلی این دیوایس برابر با 157.7 در 74.8 در 8.1 میلی‌متر است.

ظاهرا هیچ تغییر دیگری در طراحی مدل آتی این گوشی رخ نخواهد داد. بنابراین اسلایدر هشدار و دکمه‌ی پاور در سمت راست قاب باقی می‌مانند، در حالی که کلیدهای ولوم و خشاب سیم کارت همچنان در سمت چپ دیوایس قرار دارند. درگاه USB نوع C و حفره‌های بلندگو را نیز می‌توان در زیر قاب یافت. و در انتها، درست مانند وان پلاس 6 تی، در این گوشی نیز اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر کار گذاشته شده است.

از نظر ابعاد، این گزارش ادعا می‌کند که نمایشگر از 6.41 به 6.2 اینچ کاهش پیدا کرده است. همانطور که مشاهده می‌کنید، در این نسخه هیچ یک از ویژگی‌های مطرح مدل پرو را نمی‌توان یافت. حتی به جای یک دوربین پاپ آپ در بالای بدنه، در این مدل از نمایشگر ناچ استفاده شده است. بنابراین وان پلاس می‌خواهد دو گوشی با رنج قیمتی متفاوت را در بازار عرضه کند. شاید این پاسخی به دیگر شرکت‌های چینی باشد که تلاش می‌کنند در بخش گوشی‌های گران قیمت بازار فعالیت کنند.

صحبت در مورد گران قیمتی شد، وان پلاس با فروش فوق‌العاده‌ی وان پلاس 6 تی در سال 2018 لقب پنجمین برند گوشی‌ساز برتر جهان را از آن خود کرد. حال این دو مدل جدید می‌توانند شرایط این شرکت چینی را از آنچه که هست نیز بهتر کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه