بازی رایگان فورزا استریت (Forza Street) منتشر شد + تریلر

بازی Forza Street به شکلی غیرمنتظره معرفی و عرضه شد! بازی رایگان فورزا استریت هم‌اکنون بر روی ویندوز 10 در دسترس است، تریلر آن را در ادامه مشاهده کنید.

بازی رایگان فورزا استریت قرار است به زودی برای اندروید و آی‌او‌اس نیز منتشر شود و در واقع یک نسخه پرتابل از مجموعه اتوموبیل‌رانی مشهور مایکروسافت محسوب می‌شود.

اگر از ویندوز 10 استفاده می‌کنید، بازی رایگان فورزا استریت را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه مایکروسافت دانلود کرده و به بازی کردن بپردازید. نسخه موبایل‌های هوشمند نیز به زودی برای هر دو سیستم عامل اندروید و اپل منتشر می‌شود.

شما می‌توانید در نسخه رایانه های شخصی، با فشردن دکمه اسپیس، گاز و ترمز ماشین را کنترل کرده و با فشردن دکمه B می‌توانید از نیترو استفاده کنید. در حال حاضر شما قادر هستید در مسابقات آرکید بازی شرکت کنید و همچنین سه اپیزود از بخش داستانی بازی نیز در دسترس است. شما می‌توانید ماشین‌های مشهور را جمع آوری کنید، بخش‌های مختلف ماشین را ارتقا داده و در بخش کوچکی از نسخه مجازی شهر میامی به گشت و گذار بپردازید.

تریلر بازی رایگان فورزا استریت – Forza Street

این بازی توسط استودیوی جدید الکتریک اسکوئر (Electric Square) ساخته شده و قرار است فصل تازه‌ای را برای مجموعه پرطرفدار فورزا آغاز کند. ناگفته نماند که مشخصات دقیق سیستم مورد نیاز بازی منتشر نشده اما به نظر می‌رسد که بازی طوری طراحی شده که بتوانید آن را در سیستم‌هایی با مشخصات فنی پایین نیز به راحتی اجرا کنید.

طراح ارشد بازی در توصیف آن گفته است:

با در دسترس قرار گرفتن بازی بر روی ویندوز 10، ما به اضافه کردن ویژگی‌های جدید ادامه خواهیم داد و به شکلی فعال به نظرات طرفداران گوش می‌دهیم تا بازی Forza Street را تبدیل به عنوانی کنیم که طرفداران دوست دارند همه جا با خود ببرند.

نسخه موبایل فورزا استریت در حال حاضر تاریخ انتشار دقیقی ندارد اما ورود یکی از مشهورترین مجموعه‌های اتوموبیل‌رانی به دنیای تلفن‌های همراه هوشمند جالب توجه است و باید دید در مقایسه با آثار محبوبی همچون Real Racing و Asphalt تا چه اندازه می‌تواند موفق ظاهر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*